Delvis Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Har sett det er noe om man bør velge et spesifikt tidspunkt for aktivering av nytt simkort når man bytter leverandør. Det jeg har nå blir alltid nullstilt ved månedskiftet, men fakturaene forfalles den 17. hver måned. Når bør jeg bestille og når bør overgangen skje? Hvis det stemmer at det har noe å si. 1 Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar (endret) Bestille slik at bytte skjer helt på slutten av mnd fordi du mest sannsynlig må betale for hele mnd hos forrige leverandør. Typisk best å bestille 14-20 dager før ny måned. Hos mange kan du velge selv når portering skal skje under bestillingen. Hvis ikke så venter du på sms der det står dato. Om du havner etter månedsskifte kan du kontakte kundeservice for å fremskynde. Når man får faktura har ikke noe med saken å gjøre. Endret 18. januar av Komplett ubrukelig 3 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Som @Komplett ubrukelig skriver 🙂. Da jeg skulle bytte sist så bør jeg anbefalt å vente til slutten av måneden du slik at bytte av simkort skjer den 1. i måneden. 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Om du velger porteringsdato den 1. så risikerer du å betale full månedsavgift til både ny og gammel operatør. Jeg anbefaler å ha porteringsdato ca. 27. og heller betale dobbelt de tre siste dagene. 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå