Spillredaksjonen Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Stalker 2: Heart of Chornobyl kommer i september Spillets ukrainske utvikler har landet på en endelig slippdato. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar (endret) Trist, og folk elsker det med "Jaaaa, vi vil heller ha et fungerende spill da enn en tidlig "beta" man betaler for nå, og sånn skriker de med hver utsettelse. Dette har blitt normen. Ser dere ikke problemet? Nå hypes det om spill som har vært i utvikling i 10 år osv, skal det liksom være positivt? Gleder meg til Skull and Bones og Elder Scrolls 6 🤪 Gaming på 1990-2000 tallet var tusen ganger bedre sånn sett enn det er nå. Kanskje vanskeligere å lage spill nå, det vet jeg ikke. Men regner med teknologien går i samme fart. Endret 17. januar av Guybrush 3pwood 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Guybrush 3pwood skrev (1 time siden): Trist, og folk elsker det med "Jaaaa, vi vil heller ha et fungerende spill da enn en tidlig "beta" man betaler for nå, og sånn skriker de med hver utsettelse. Dette har blitt normen. Ser dere ikke problemet? Nå hypes det om spill som har vært i utvikling i 10 år osv, skal det liksom være positivt? Gleder meg til Skull and Bones og Elder Scrolls 6 🤪 Gaming på 1990-2000 tallet var tusen ganger bedre sånn sett enn det er nå. Kanskje vanskeligere å lage spill nå, det vet jeg ikke. Men regner med teknologien går i samme fart. Om det er ett studio som har en gyldig grunn for å utsette ett spill så må det vel sies å være GSC som har måtte flytte hele studioet sitt til et annet land pga. russland sin krigføring i Ukraina, hvor flere av utviklerene er sendt i krigen og flere av de drept. 5 2 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Jaja, fra det trailerne har vist så har de lagt listen veldig høyt. Og om det skal holde med Stalker 1 spilletid. Så kan jeg godt forstå de trenger mer tid. Jeg er en av de som har forhåndsbestilt, like mye på grunn av putins krig som at jeg er fan av det første spillet. Og enda en utsettelse går fint for meg, har mange spill å fylle tiden med 2 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar (endret) Guybrush 3pwood skrev (På 18.1.2024 den 12:44 AM): Gaming på 1990-2000 tallet var tusen ganger bedre sånn sett enn det er nå. Kanskje vanskeligere å lage spill nå, det vet jeg ikke. Men regner med teknologien går i samme fart. Som en som begynte å spille dataspill allerede i 1980 så vil jeg si meg ett hundre prosent uenig i den uttalelsen. - Jeg savner ikke Pong - Jeg savner ikke å vente i et titalls minutter så kassetten kunne spole i gang mitt nyeste eventyr på C64. - Jeg savner overhodet ikke å gå til spillbutikken for å få kopiert over feilrettinger til spill på floppy. - Jeg savner ikke det at en del spill aldri fikk feilrettinger slik at de ble umulige å fullføre hvis man var uheldig med maskinvarekomboen sin. - Jeg savner ikke at jeg måtte tukle med systemkonfigurasjonsfila for å få lyd i spill. - Jeg savner ikke å komme hjem for å spille et spill bare for å måtte returnere det fordi jeg hadde feil lydkort selv om det stod på esken at mitt var støttet (bare ikke med min minnemengde, men det stod ikke på esken. Bare i readme filen på floppyen). - Jeg savner ikke å bare kunne ha TES:Daggerfall installert fordi det tok hele harddisken min og egentlig var ganske uspillbart i andre konfigurasjoner enn 450MB. Jeg savner riktignok magien ved å oppdage noe nytt. Den har blitt litt borte i storindustrien. Lærte sykt mye gjorde jeg også. I motsetning til dagens, ahem, ungdom som får alt servert på et spillfat. Endret 19. januar av ancient_scars Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar ancient_scars skrev (1 time siden): Som en som begynte å spille dataspill allerede i 1980 så vil jeg si meg ett hundre prosent uenig i den uttalelsen. - Jeg savner ikke Pong - Jeg savner ikke å vente i et titalls minutter så kassetten kunne spole i gang mitt nyeste eventyr på C64. - Jeg savner overhodet ikke å gå til spillbutikken for å få kopiert over feilrettinger til spill på floppy. - Jeg savner ikke det at en del spill aldri fikk feilrettinger slik at de ble umulige å fullføre hvis man var uheldig med maskinvarekomboen sin. - Jeg savner ikke at jeg måtte tukle med systemkonfigurasjonsfila for å få lyd i spill. - Jeg savner ikke å komme hjem for å spille et spill bare for å måtte returnere det fordi jeg hadde feil lydkort selv om det stod på esken at mitt var støttet (bare ikke med min minnemengde, men det stod ikke på esken. Bare i readme filen på floppyen). - Jeg savner ikke å bare kunne ha TES:Daggerfall installert fordi det tok hele harddisken min og egentlig var ganske uspillbart i andre konfigurasjoner enn 450MB. Jeg savner riktignok magien ved å oppdage noe nytt. Den har blitt litt borte i storindustrien. Lærte sykt mye gjorde jeg også. I motsetning til dagens, ahem, ungdom som får alt servert på et spillfat. Jeg begynte samtidig å game og savner alt det der. Hadde Daggerfall orginalt og det fungerte fint sånn min config var. Men forsto jo ingenting av spillet da siden det var mitt første møte med den sjangeren. Likte det godt for det. Endeløse rideturer Autoexec.bat og config.sys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå