Clear Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Jeg ønsker å animere 3D kart. Inrømmer at jeg ikke har peiling. Å animere 2D kart har jeg erfaring med. Tror jeg har rimelig god kontroll her. Tar utgangspunkt i 71 grader Nord som bruker nettop animerte 3D kart + animerte linjer. Å animere linjer i en video har jeg også kontroll på. Her er en video som jeg klarte å finne frem til. Gjelder de 12 første sekundene. resten glemmer vi. Jeg klarer ikke å finne 3D kart som vist i videoen. Tviler på at det er Google Earth. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar 5 minutes ago, Clear said: Jeg ønsker å animere 3D kart. Inrømmer at jeg ikke har peiling. Å animere 2D kart har jeg erfaring med. Tror jeg har rimelig god kontroll her. Tar utgangspunkt i 71 grader Nord som bruker nettop animerte 3D kart + animerte linjer. Å animere linjer i en video har jeg også kontroll på. Her er en video som jeg klarte å finne frem til. Gjelder de 12 første sekundene. resten glemmer vi. Jeg klarer ikke å finne 3D kart som vist i videoen. Tviler på at det er Google Earth. Høydedata kommer sikkert fra denne kilden som er gratis: https://hoydedata.no/LaserInnsyn2/ Dette er ikke trivielt. Lenke til kommentar
Clear Skrevet 18. januar Forfatter Del Skrevet 18. januar Norgeskart har høydedata. Jeg trenger en 3D utgave , som er mulig å animere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå