Gå til innhold

Vokser magen din?

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det er en stund siden min har vokst. i alle fall sånn merkbart på klær og sånn! det kan jo da ha noe med saken å gjøre at jeg gikk fra å være 14 år til å bli 16 år..

nå holder jeg meg ganske stabilt på 64 kilo.. (er 175cm høy).

Litt lovehandles har jeg jo og da. Men jeg overlever. erke no pent når jenter har sixpack uansett. imo. :thumbdown:

noe som er kjipt though. og er litt offtpic;) er det at mye jenteklær blir laget til jenter uten hofter virker det som.

aldri no kult å prøve bukse i din vanlige størrelse for så å finne ut at du bare får den halvveis oppover låra får den stopper.. -passer den? spør dama.. -ehm. heh.. kanskje litt liten i størrelsen denne buksa her? .. :blush:

Lenke til kommentar
Buksene er ofte litt for store til meg.. Men uansett så nytter det ikke å gå og prøve miss sixty :p de går jo helt ned i syke størrelser :p *uffe*

hehe. kjekt! du er kanskje ikke høy og brei? =P nå er jeg ikke veldig brei.. men jeg har godt med hofter=P

jeg driver vel egentlig ikke å prøver miss60 bukser, da stilen min er litt anderledels enn hva de klarer å få frem. men det er en del festlige "babebukser" som jeg kommer over nå og da. men de er da seff i størrelse xtrasmaloverhoftepartietogkortibeina.. lol.. da hadde jeg sett ut. høyvannsbukser er sexy;)

masse men.. hm. :love:

Lenke til kommentar
er 13år og veier 90-95 og er 180 høg

og skal du sjekke om du er overvektig er det berre til og ta vekk 1talet fra høgden og så +/- 10 kg, vist dere skjønner

så jeg er 5 kg overvektig

den passer jo ikke alltid da. skjelettet til folk veier veldig forskjellig. noen er tyngre enn andre. man kan ha masse muskler i stedet for fett og allikevell veie mye.

samme som med BMI. man kanke alltid stole på den heller.

Lenke til kommentar

ok,unskyld, den var etter boka men det er ingen som er feite, det kommer ann på va du selv synest

jeg er storfornøyd med meg men mamma og pappa er alt annet en fornøyd, di har laget et treningsromm (dette er også mye fordi pappa har ryggproblem og må få en litt lettere mage) og blir meget skuffet når jeg ikke vil opp på hytta og stå på snowbord (grunnen var at jeg nettop hadde blitt kvitt bi-hull og lunge betenelsen og ville ikke ha feber igjen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...