Gå til innhold

Vokser magen din?

CFD

Anbefalte innlegg

Jeg er 178 og veier 67kg (veide meg mens jeg var på treningsstuido igår og jeg anser meg for og være normalt sterk. Iallefall når vo snakker her på forumet) 25.5kg I Enhandscurl og 80kg i benk.

Vet om en som veier like mye som deg (ikke fullt så høy), og tar 160 i benk :wow: Ikke en gram fett på kroppen hans....ok, litt da!

assa, ikke no disrespect til deg...måtte bare nevnes (har kankskje sagt det før?)

Hehe...Jeg sa normalt sterk... Ikke noe over gjennomsnittet normalt sett..

Vet ikke hva folk klarer her da..Men vet jo om mange folk som tar mer enn det ,men de trener sjukt.. Jeg har akkurat startet igjen =)

Så jeg satser på 100kg innen sommeren.. I benken seff..

Også skal magen være100% vekke.. Det skal jeg klare..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jau, men det er jo det at han "bare" veier 67 kg og tar såå mye i benk som er det utrolige. Kjenner noen som tar 200 i benk, men veier jo nesten 200 selv! *overdrivelse*

...

100 er en magisk grense, husker godt hvor stolt jeg var da jeg endelig klarte det :cry:

forresten, lykke til med treninga, man blir så fornøyd med seg selv når man begynner å føle og se forandringer på kroppen :yes:

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Sjelden gutter legger på seg egentlig.. Du burde heller stilt dette spørsmålet i et jenteforum... DA kunne du lagd statistikk da :p "Ja, har gått opp 1000 kg og må gå ned 999,9 kg".. :p

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar

Hehe, ja...

Jeg så litt (ja bare litt, egentlig helt ubetydelig) i et dameblad en gang der det på forsiden stod: "Gikk ned 20kg på en uke!" Når jeg slo opp på sensasjonssidene viste det seg jo at det var en slankeklubb som hadde klart dette i sammen. (10 personer elns.) Patetisk..

Lenke til kommentar

Synes ikke magen vokser så mye, men har fått litt love-handles jeg også. Trener lite for tiden.

Men så skal det jo også legges til at folk flest begynner ikke å legge på seg ordentlig før de er 21-23 (tror det er noe sånn) og oppover...

Kjenner folk som har vært syltynne hele livet som den siste tiden har fått STOR mage... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...