Gå til innhold

Vokser magen din?

CFD

Anbefalte innlegg

Har vokst litt i det siste, men er heldigvis på vei nedover igjen nå

158 cm og 46,5 kg .... Så er på god vei, men har litt "love handles" synes jeg.... :no:

Trodde du var høyere :p Men det skal jeg ikke le av.. Mange jeg kjenner er ganske små..

Veier 65 kg, ca 178 høy..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er 178 og veier 67kg (veide meg mens jeg var på treningsstuido igår og jeg anser meg for og være normalt sterk. Iallefall når vo snakker her på forumet) 25.5kg I Enhandscurl og 80kg i benk.

Vet om en som veier like mye som deg (ikke fullt så høy), og tar 160 i benk :wow: Ikke en gram fett på kroppen hans....ok, litt da!

assa, ikke no disrespect til deg...måtte bare nevnes (har kankskje sagt det før?)

Lenke til kommentar

187cm høy, vekt 135kg, ja vet at jeg er tung, men beinbyggingen har mye av skylda, men jeg er ikke så feit at jeg må ta pauser i oppover bakker eller ha godt 500m, sånne ting klarer jeg helt fint. Jeg har litt spekk på magen og det innrømmer jeg, men jeg er på slankern nå da :thumbup:

jeg vil ikke si at magen min vokser ;)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Trodde du var høyere :p Men det skal jeg ikke le av.. Mange jeg kjenner er ganske små..

Øyyyhhh! Småfolk som meg er tøffe. Vi får plass overalt :yes:

Hmms, jeg bruker noen ganger puter på kino... :blush:

Lenke til kommentar

Ja.. magen vokser og hårlinjen kryper bakover.. jeg tror det er noe i maten som gjør det. Har hørt flere i det siste med samme problem. I tillegg så kommer det linjer i ansiktet på flere av vennene mine, og de ser mer og mer gamle ut. Er det et terroristnettverk som står bak kanskje?

Lenke til kommentar

Øyyyhhh! Småfolk som meg er tøffe. Vi får plass overalt :yes:

Hmms, jeg bruker noen ganger puter på kino... :blush:

For å si det sånn...det er ikke noe som lave sexye jenter. Kunne eg velge mellom 2 jenter som er tvillinger men den ene er 1.55 og den andre 1.75 så hadde eg gått på den lave.

Ikke det at høye jenter er bad men....de lave pirrer meg.

Lenke til kommentar
72kg fordelt på 185cm.

Og nei, jeg har ikke mage, til tross for at jeg drikker mye cola, spiser mye fastfood og drit.

sånn er det med meg også, spisser masse usunn mat, men legger ikke på meg.

Er 185cm btw, målte meg i dag, veier 75.10kg ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...