Gå til innhold

Vokser magen din?

CFD

Anbefalte innlegg

Min mage har vokst (jeg kaller den Hansamuskel) og det er ikke bare min som har vokst. Jeg har snakket med en god del personer og magene demmes har vokst det siste året. Kan nevne Onar,doggy,kalle,fe,espen,stian osvosv..

Dere vet ikke hvem det er ,men det er endel personer iallefall..

Så vokser deres? Min har vokst en god del ,men nå er den på vei tilbake igjen. Er iallefall det som er planen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næh egentlig ikke. Jeg ligger satbilt på 86-88 kg, men vil ligge stabilt på 90. Siden jeg er en høy ****** så er ikke det så mye. Men jeg skal begynne å trene igjen i februar på studio, og ta opp litt fotballspilling. Så da går jeg nok opp til 90 om jeg er heldig. Det er ikke så mye fett på krppen min uansett....eller kanskje på ræva...hih hih

Lenke til kommentar
Har gått ned fra 50 til 48 etter at jeg ble datafrelst, enda jeg stort sett sitter på baken og trener mindre enn før :wow:

Men det er sikkert fordi alle pengene går til datautstyr og ikke til svenskegodis :roll:

Whoa 2 av deg hadde jo da fått plass i meg :D ... eller nesten da...ikke langt i fra

Lenke til kommentar
Har gått ned fra 50 til 48 etter at jeg ble datafrelst, enda jeg stort sett sitter på baken og trener mindre enn før :wow:

Men det er sikkert fordi alle pengene går til datautstyr og ikke til svenskegodis :roll:

WOW! 2 hele kilo? :p

Jeg veier meg svært sjelden.. Så jeg vet ikke hva jeg veier. Veier vel maks 50 kg though. Magen min vokser litt hvis jeg spiser hamburger på mc'en 5 dager i uken.

Lenke til kommentar

Vell.. Nå skal det ikke være noen stor mage det er snakk om da.. Jeg er 178 og veier 67kg (veide meg mens jeg var på treningsstuido igår og jeg anser meg for og være normalt sterk. Iallefall når vo snakker her på forumet) 25.5kg I Enhandscurl og 80kg i benk. Tviler på at jeg får tatt noe bilde av pondusene til folk ,men uansett.. litt pondus er mage.. mener nå jeg..

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Har vokst litt i det siste, men er heldigvis på vei nedover igjen nå

158 cm og 46,5 kg .... Så er på god vei, men har litt "love handles" synes jeg.... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...