Spillredaksjonen Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar GameStop gir opp NFT-satsingen sin Legger ned avdelingen grunnet usikkerhet i kryptomarkedet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Å nei! Nå var jeg extremt overasket! Tror jeg dør av hjerteinfarkt så overasket var jeg.. 4 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar NFT og kryptovaluta er astrologi og energikrystaller for menn under 40. 6 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Alle er sjokkerte. Vel, alle åtte som fortsatt har troen på NFT. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar 4 hours ago, Brother Ursus said: NFT og kryptovaluta er astrologi og energikrystaller for menn under 40. Og CEOs, square Enix gikk hardt løs på NTFs og nå går de hardt ut på AI. CEOs er alltid ute etter neste fad, så da slipper de å tenke. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Noen OT innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå