avtrekkeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har etterhvert fått en hopper med 100 i all stats (bortsett fra experience), og hopper knall i alle bakker... BORTSETT... fra skiflyvningsbakkene (Planica, Oberstorf k185 osv)... Er det noen som har noe peil på god teknikk for å kunne hoppe / fly i skiflyvningsbakkene? Jeg vinner stortsett de andre bakkene, disse bakkene klarer jeg ikke engang kvalifisere meg til 1. hoppet ... :/ Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei. Er meget interessert i skihopping og kunne tenkt meg dette spillet. Finner svært lite informasjon om dette på nettet, noen som har link til en omtale e.l.? Krifos, er spillet bra? Mvh Robert http://www.dmmgame.com/SpecialShow.asp?SpecialID=1608 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg synes ikke spillet er noe særlig, men jeg har da heller ikke peiling på skihopp Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) http://no.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4469 en anmeldelse av spillet. Har samme problem at jeg finner svært lite informasjon om dette spillet... Manualen gir nesten ingen clues om hvordan hoppe... Etter å ha spilla alle RTL ski-jump spilla må jeg si at dette er mye bedre. Kommentatorene er litt dårlige skuespillere, virker som om de bare leser replikkene sine, er liksom ingen innlevelse i dem... Gameplay messig er det veldig vanskelig å mestre, selv om du ganske fort lærer deg basics - hvilket er bra... Jeg er i hvertfall hekta - hehe... Noe av det fete er at man kan spille dette i nettverk MEN... jeg får som sagt ikke til å hoppe i skiflyvningsbakker - noen som har noe peil? Endret 15. januar 2004 av KriFos Lenke til kommentar
ohlunner Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen her som har peil på hvordan man får spilt dette spillet her på internett? Eller må man ha de Ip. adresseene? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Noen som vet om spillet kan ventes å komme til Xbox? Lenke til kommentar
larsbauger Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg lurer også veldig på hvordan jeg skal få til internett spillingen får ikke det til Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Deluxe Ski Jump 3 ser også ganske flott ut, forutsatt med de andre versionene www.mediamond.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå