majer Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar PCen skrur seg av og på kanskje 4 ganger før jeg får plassert den mest mulig korrekt igjen. Det skjer et par ganger i uka. PCen har vært sånn siden jeg kjøpte den for 1 år siden. Noen måte å feste ledningene bedre på? Å komme borti maskinen med beinet er nok til at den faller ut Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Snakker vi lyd? Nettverk? Strøm? Greit å vite hvilken ledning det er snakk om Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Straum går eg ut frå sidan PC-en slår seg av? Er det stasjonær med denne type plugg? Dei er av og til litt tunge å dytte inn, så det kan hende den ikkje blir dytta godt nok inn. Mi erfaring er at dei heng veldig godt når dei først er satt heilt på plass, men det finnes kanskje unntak. Legg ev. ut bilete av plugg og der den går inn i PC-en. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar majer skrev (23 minutter siden): PCen skrur seg av og på kanskje 4 ganger før jeg får plassert den mest mulig korrekt igjen. Det skjer et par ganger i uka. PCen har vært sånn siden jeg kjøpte den for 1 år siden. Noen måte å feste ledningene bedre på? Å komme borti maskinen med beinet er nok til at den faller ut Det er som regel flere ledninger koblet til bak en pc. Hvilken ledning er det? Ta bilde. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Skal i hvertfall ikke være slik. Kan det være feil strømkabel du har? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar De skal sitte ganske bra. Er den løs kan det være litt skummelt pga. mulighet for dårlig kontakt. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) Kjøp ny ledning. Hvis du ikke har gjort det. Koster 80 kr i fysiske butikker. Hvis det er strømkabel. Ikke bra at den sklir ut sakte Endret 13. januar av plankeby Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 18 minutes ago, plankeby said: Kjøp ny ledning. Hvis du ikke har gjort det. Koster 80 kr i fysiske butikker. Hvis det er strømkabel. Ikke bra at den sklir ut sakte https://oslohificenter.no/kabler/stromkabler/nordost-tyr2-power Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar sedsberg skrev (31 minutter siden): https://oslohificenter.no/kabler/stromkabler/nordost-tyr2-power Blir PSU'en min mer effektiv, eller starter den rasker av denne kabelen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 5 minutes ago, xClaymanx said: Blir PSU'en min mer effektiv, eller starter den rasker av denne kabelen? Det er en audiophile-kabel. Lyden blir bedre. 😛 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar sedsberg skrev (13 minutter siden): Det er en audiophile-kabel. Lyden blir bedre. 😛 Mer trøkk utav headsettet på pc'en. Gott it! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Nå kan det jo være kontakten på selve strømforsyninga som er slakk, da hjelper det lite å bytte kabel. Men - hvis problemet er at trådstarter sparker borti kabelen, så tror jeg ikke at kabelen i seg selv er problemet. Da må h*n finne ut en bedre måte å legge kablene på. Btw - finnes low-tech løsninger på problemet: https://www.animatedknots.com/prusik-knot (se Schwabisch-varianten lenger ned på siden). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar geir__hk skrev (3 timer siden): Men - hvis problemet er at trådstarter sparker borti kabelen, så tror jeg ikke at kabelen i seg selv er problemet. Da må h*n finne ut en bedre måte å legge kablene på. Faller ut hvis han kommer borti PCen, så den må jo sitte ekstremt løst. Her er det fare for lysbue og brann, vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå