bo1e Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar De prøver nok å finne ut hva de kan gjøre med tollfritaket voec-ordningen gir på klær. Og så lenge de kan legge byrden med å rydde opp etter at det skjærer seg på norske forbrukere så er det jo fullstendig uproblematisk. Tut og kjør. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Bestilte 2 ting som ikke var choice, fikk ikke krav denne gangen. 👍 Sendt med CNE express co, rett i postkassen med posten. Bestilte onsdag, var i postkassen tirsdag. Under en uke er rekord for min del fra Aliexpress. 😀 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Jeg kjøper kun ting jeg ikke finner i Norge, så norske nettsider taper ingenting. De som selger de samme tingene framstår som norske, men driver bare med dropshipping. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar OC-Freak skrev (36 minutter siden): Bestilte 2 ting som ikke var choice, fikk ikke krav denne gangen. 👍 Sendt med CNE express co, rett i postkassen med posten. Bestilte onsdag, var i postkassen tirsdag. Under en uke er rekord for min del fra Aliexpress. 😀 Lurer på om de kan ha samkjørt fraktmetodene? Jeg bestilte ikke Choice og har også fått CNE Express, har ikke blitt avkrevd moms. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet fredag kl 12:47 Del Skrevet fredag kl 12:47 Ikke-Choice-pakke mottatt uten dobbel moms. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet søndag kl 23:31 Del Skrevet søndag kl 23:31 On 1/10/2025 at 5:53 PM, Trulss said: Enig. Grensen burde vært på kr. 1000,- noe som er enkelt å forholde seg til. Grensa bør være på kr 0,- både for sendinger fra utlandet og for varer man har med seg fra utlandet inkl taxfree. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå