Spillredaksjonen Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Se den nyeste traileren for Halo-seriens kommende sesong Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Klassisk spill til serie fadese dette. Historien og karakterene er ugjenkjennelig. Dette kan de bare spyle ned i dass! Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Spennende! Må innrømme at jeg var meget skeptisk til første sesong etter jeg så traileren hvor det dukket opp en spartan av det kvinnelige kjønn, med rosa hår og som så ut til å være 14 år... Men de greide å holde seg relativt utenfor woke-bobla... Så jeg gleder meg til sesong 2 👍 Synd de ikke kunne holde seg til den offisielle historien som i spillet... Men det ble ikke så verst selv om de drop på med sin egen vri... Endret 12. januar av LoveAss Lenke til kommentar
TomKjeks Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Vet ikke om en skal le eller gråte. hvorfor skal de på liv og død lage tv-serier av spill univers når de tydeligvis hater kildematerialet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Gikk inn med null forventninger... og RÅ DIGGA serien når den ble ferdig! Og ja jeg har spilt absolutt alt av Halo og elsker spillene max. Og gleder meg sykt til season 2 !! <3 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Digger serien. Så for meg noe lignende den møkka som kom med i en halo portal på Xbox one når master Chief collection kom, men denne serien var over alle forventninger. Og jeg digger Halonspillene. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar visuelt dritbra, men veldig synd at de velger å ikke bruke historien som bungie laget og heller lage eget da kunne de likeså laget alt selv men blir ikke penger av det ny sesong å hatewatche I guess ^^ Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar TomKjeks skrev: Vet ikke om en skal le eller gråte. hvorfor skal de på liv og død lage tv-serier av spill univers når de tydeligvis hater kildematerialet. lett svar, penger paramount plus tjente ca 500 mill første kvartal på s1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå