nebrewfoz Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar 19 hours ago, Subara said: Går det utover batteriet å ikke bruke motorvarmer? Uoppvarmet garasje? Indirekte. Det går med mer strøm for å starte en kald motor enn en varm motor. 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Har hatt både bensin og dieselbiler og kun drevet med småkjøring, men aldri hatt 12V problemer inntil jeg fikk elbil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Eg fekk låg spenning på 12V-batteriet på ein 2019 bensin-Kodiaq som vart brukt til mykje korte turar med innebygd motorvarmar ein kald Oslo-vinter. Lenke til kommentar
Nianen Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Subara skrev (På 11.1.2024 den 10:39 AM): Ja, bra å vite. Skrudde av knappen til setevarmeren en kveld jeg hadde glemt det. Eneste jeg lurte på da, var om jeg skulle ha startet motoren før jeg trykket av setevarmer-knappen? Bilen - Subaru - er registrert i 2016 (eldre?) og har en egen knapp for av og på i nærheten av giret. I en annen bil som var omtrent på samme alder, var setevarmen styrt av rund bryter (vri rundt) og kunne graderes. Jeg pleier aldri skru av radioen i bilen. Med tanke på start av bilen bør setevarmen alltid være av. Når du skrur den av har ingen betydning så lenge det er FØR du skal starte. Radioen har det nok ikke mye betydning om står på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå