Gå til innhold

Pinnacle Studio 8 DV fungerer dårlig

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt i bruk mitt nye Sony TRV33 som jeg forøvrig er svært fornøyd med handlet jeg Pinnacle Studio 8 DV pakken da det var komplett med software og firewirekort.

Innhenting / Capture fra kamera går bra, men en enkelt liten effekt lagt inn i edit og forsøk på å endre dette så er det crash.

Alt er oppdatert til siste versjon.

Etter hva jeg har sett er det endel som har problemer med Pinnacle så det var kanskje bortkastede penger. Vegas etter hva jeg har sett her funger rimelig støtt.

Kan det kanskje være verdt pengene å skaffe seg dette? Uten skikkelig programvare som fungerer er mye av poenget borte for meg med kameraet.

Takker for alle tips jeg.

Endret av jon_gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at det følger med Pinnacle Hollywood FX Plus 4.5. Hva er dette? Kan man bruke dette i Studio 8?

Ja Pinnacle Hollywood følger med. Vet ikke hvilke versjon. Du får også lastet ned endel tilleg til dette når du registrere programmet.

Siden det følger med Studio pakken er det jo ment å kunne brukes der ja.

Lenke til kommentar
Etter å ha tatt i bruk mitt nye Sony TRV33 som jeg forøvrig er svært fornøyd med handlet jeg Pinnacle Studio 8 DV pakken da det var komplett med software og firewirekort.

Innhenting / Capture fra kamera går bra, men en enkelt liten effekt lagt inn i edit og forsøk på å endre dette så er det crash.

Som en liten oppdatering så har jeg nå fått Pinnacle Studio til å fungere akseptabelt.

Det som måttet til var en fullstendig nyinstall av XP og full patching av Pinnacle.

Går det uten crash fremover så er jeg fornøyd med programmet jeg.

Vegas ble forsøkt i demo versjonen og fungerte prikkfritt, men det var endel mer uoversiktlig for meg som amatør bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...