Lch Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Da fikk jeg skrotten min opp til Trd igjen, og har hentet modchipen min på Posten. Jeg var rimelig sikker på at jeg bestilte en Xecuter 2.3 Lite, men jeg har fått en 2.3 Lite Plus. Jeg bestilte fra en engelsk nettsjappe, og snakket med en skroting som snakket cockney i lysfart, så det skjedde kanskje noe der. Uansett, denne skal ikke loddes, men dyttes ned i LPC-tingen. http://www.teamxecuter.com/x23b_liteplus_method.htm Jeg har sett at noen skriver at disse loddefrie pogo-sakene er litt vanskelige å ha med å gjøre etter at de er på plass, da de kan bli skjøvet ut av posisjon elns. Jeg er ikke særlig sugen på å bytte den inn eller kjøpe en annen, med mindre de er katastrofalt dårlige. Er det noe annet bortsett fra dette og potensiell herping av d0 som er ukult? Noen slående argumenter for at jeg skal skaffe meg en annen chip? Er det evt. noen tjuvtriks for å feste pogo-chippen bedre? Jeg gledet meg egentlig litt til å lodde, så jeg ble litt skuffet da jeg fant ut at det var en Plus-chip jeg hadde fått. Helt til jeg så hvor idiotisk enkelt det er å dunke denne på plass. Ja, bortsett fra glassfiberpennen i d0, da. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 tror pogopin løsningen skal være værre for 1.5 xboxer da.. Men vet at 2.3 går med 1.5 boxer også. Har lest mange som er veldig fornøyd med plus xecuterene. Andre som har syntes det motsatte. Ikke vet jeg.. Har x-bit. (genial chip) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Verre? Synes det ser idiotisk lett ut, jeg. Bortsett fra d0 da, men den er litt slem uansett. Jeg fant en installasjonsguide for X-B.I.T, og den monteres på samme måte som 2.3 Lite Plus (men kan monteres på 3 ulike måter). http://www.xbox-modchips.com/tutorials/xbi...pin-install.htm Hvordan er din montert? Det er jo ikke kult hvis den spretter ut av posisjon bare man bruker dvdspiller, dog. (men jeg regner med at det ikke er så ille) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Søk på forumet på xbox-scene og teamxecuter så ser du at det i noen tilfeller anbefales å lodde en ledning for d0 og ground. Ettersom pinnene i LPC er ganske store og solide vil det gi en mere stabil Plus løsning. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Brukte pogopin løsninga. Den fungerer utmerket. Xboxen min har blit transportert til sammen 100 mil med bil og opptil flere ganger i uken rundt omkring i huset. Den sitter som F. Grunnen er vel at den har ei veldig stabil løsning med solide, spisse, fjærbelastede pins. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 K. Da tror jeg bytting av chip ikke skjer med det første. Kan være 3G-chippene blir litt tøffe også, så. Panter: Jauv, jeg sjekker der også. Tenkte bare det kanskje var noen med meninger om det her. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Trodde de nåværende chippene var 3. Generasjon.. xecuter 3 og xenuim vil være 4... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Stemmer sikkert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå