sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Funker disse KX-driverene til alle creative kort? Har live 5.1 digital. link? Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Triks for å lure Creative: Last ned driverne og start installasjonen. Ikke velg noen ting, bare stikk i temp-mappa og finn en mappe som heter noe med CT (hvis jeg husker rett). Kopier denne en plass, for inni denne ligger all programvare til Audigy-kortet ditt. Kikk litt i mappa og installer det du vil ha. KX-driverne anbefales bare dersom du ene og alene hører på musikk. De støtter ikke EAX o.l. [EDIT: Etter du har kopiert kan du avbryte programmet...] Endret 17. januar 2004 av tyldum Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Triks for å lure Creative:Last ned driverne og start installasjonen. Ikke velg noen ting, bare stikk i temp-mappa og finn en mappe som heter noe med CT (hvis jeg husker rett). Kopier denne en plass, for inni denne ligger all programvare til Audigy-kortet ditt. Kikk litt i mappa og installer det du vil ha. KX-driverne anbefales bare dersom du ene og alene hører på musikk. De støtter ikke EAX o.l. [EDIT: Etter du har kopiert kan du avbryte programmet...] støtter ikke eax MY ASS Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ingen som har link til disse KX driverene, finner bare no polske sider Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 KX-driverne anbefales bare dersom du ene og alene hører på musikk. De støtter ikke EAX o.l. [EDIT: Etter du har kopiert kan du avbryte programmet...] støtter ikke eax MY ASS 1) Lær deg å quote 2) Fra deres 'todo': Add EAX 1.0 / 2.0 / 3.0 support Driverne finner man på http://kxproject.lugosoft.com/ Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 1) Lær deg å quote2) Fra deres 'todo': Add EAX 1.0 / 2.0 / 3.0 support Driverne finner man på http://kxproject.lugosoft.com/ hm... det funker jo å velge eax 1.0 / 2.0 i spill til meg? Får surround lyd også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå