knudsvik Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Noen som vet hvor på nettet det går an å få tak i Surround Mixeren til Audigy Player kortet mitt? Har søkt overalt, men finne bare driverne til kortet. Greit nok det, men jeg vil også ha mixeren. Finner ikke originalcd'en. (selvsagt). Takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har akkurat samme problemet. Har cd'en men den er ødelagt, også har jeg naturligvis glemt å legge den på installs disken min. Lenke til kommentar
Soho Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 finner den f.eks her.. http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp Velger application, så er dere oppe og går.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Her ligger det bare oppdateringer. Correct me if I'm wrong... Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dere kan kikke på denne siden Station drivers og se om dere finner det dere leter etter. Ronnie Lenke til kommentar
lindp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) De som har rota bort cd eller ødelagt dem må låne av en kompis eller kjøpe ny fra Creative sin webshop http://no.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=7. Ellers funker ikke update på creative. Applikasjoner må være installert for at update skal fungere på disse. Se http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=192004 Pal Endret 15. januar 2004 av lindp Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det var det jeg mente ja. Utrolig teit at det ikke er mulig å skaffe hele applikasjonen. Skjønner ikke helt hva som er det store problemet med det. Lenke til kommentar
lindp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Har du hørt om copyright Creative er strenge med søpla si hehe ... Og så tjener de vel noe ekstra gryn på rotete ungdom som ikke rydder rommet sitt slik at ting bare forsvinner. Pal Endret 15. januar 2004 av lindp Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Det har ingenting med copyright å gjøre. Man kan dele ut en ting gratis, og man har like herlig copyright på det. Synes det er merkelig for de programmene fungerer vel kun på Audigy kort, gjør de ikke? Endret 15. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tror ikke HW.no har noe imot at jeg sier at jeg kan ta en backup av min driverCD og sende den til dere hvis den ikke er for stor. Herregud, det er direkte tåpelig at man ikke kan laste ned dette fra sidene deres på en eller annen måte eller noe.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det hadde vært kjempefint. Trenger ikke hele cd'en. Vet det ligger en egen mappe på den for AudioHQ, Surround Mixer osv. Hvis ikke hadde kanskje ftp vært en ide. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ta kontakt med den nordiske supporten til creative, så sender de sikkert deg en ny enn. Eller ta turen innom en datasjappe så brenner de sikkert cd'en til deg for noen lusne kroner, men ta med orginal cd'en Lenke til kommentar
lindp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Ta kontakt med den nordiske supporten til creative, så sender de sikkert deg en ny enn. Eller ta turen innom en datasjappe så brenner de sikkert cd'en til deg for noen lusne kroner, men ta med orginal cd'en Nei det gjør de ikke. Jeg hadde håpa det samme, men de sendte meg linken til den websjappa jeg posta lengre opp ... Så jeg traff en hyggelig kar her som satt opp en ftp slik at jeg fikk lasta med iso av cd'n. Sånn skal det være ... Pal Endret 15. januar 2004 av lindp Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hva med å bytte til KX driverene? Lenke til kommentar
lindp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) hva med å bytte til KX driverene? Driverne er ikke problemet til jentene og guttene over. De trenger programvaren som ellers følger med Pal Endret 15. januar 2004 av lindp Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 KX driverene er veldig bra til musikk programmer, men jeg har dårlig erfaring med de i spill. Tror DJ-JK mente at det følger med en Sorround mixer-aktig applikasjon i KX-driverene som er veldig bra (synes nå jeg). Lenke til kommentar
knudsvik Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Mye bra svar her! takk skal dere ha.. Jeg har en kompis av meg som har det samme kortet, så jeg får vel låne hans og kopiere den heller. Men synes nå at det er litt dårlig av Creative å gjøre det slik, siden man antagelig må ha et Audigy kort for at dette programmet skal virke!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 KX driverene er veldig bra til musikk programmer, men jeg har dårlig erfaring med de i spill. Tror DJ-JK mente at det følger med en Sorround mixer-aktig applikasjon i KX-driverene som er veldig bra (synes nå jeg). ja, de fungerer utmerket til musikk, men jeg har ikke hatt et eneste problem med de i spill. Har faktisk for meg at surround opplevelsen ble bedre, men det er mulig det er noe jeg innbiller meg. Har vel og merke et SBLIVE value... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 DJ-JK: Ja, du hadde selvfølgelig helt rett. Det var vel ca. et år siden sist jeg prøvde disse driverene, og MYE har forandret seg siden den gang. Merker faktisk at det er bedre lydkvalitet. Har testet noen spill og det fungerer utmerket. Takk for at du påminnte med på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå