skidrow1 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Skrudde på pcn og fikk melding " kan ikke laste brukerprofil", fikk etter fler forsjøk logget inn men nå er det som om jeg har en ny pc, alt som er lagret er borte men plassen/minnet er opptatt så det er der et sted, må logge inn på allt på nytt og laste ned appr som om de ikke har hvert der før. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
skidrow1 Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar Ehhh, vet ikke hva , hvem og hvordan men startet pcn på nytt for 3 gang og da var alt tilbake så..... Muligens en oppdatering fra Windows som ikke funka eller noe rart? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) Spørs om du av en eller annen grunn har fått startet den i "Safe mode". https://support.microsoft.com/en-us/windows/start-your-pc-in-safe-mode-in-windows-92c27cff-db89-8644-1ce4-b3e5e56fe234 Tror det kan skje automatisk i forbindelse med visse typer feil, som nå kanksje er borte ifbm oppdatering. Endret 7. januar av arne22 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Vært borte i dette selv. Ikke safe mode hos meg iallefall. Virker heller som Windows har "rotet" bort brukerprofilen og derfor genererer en ny. Løste seg også til meg ved en reboot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå