FB.093090871808135 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Vet noen av dere hvorfor komplett.no ikke har gigabyte GPU å få kjøpt? Usikker på hvor god XFX GPU er og synes de ikke er like pene å se på. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Tilbud og etterspørsel kan vel gi svaret på mye. Selv så holder jeg en knapp på Asus, MSI og Gainward. Gamle stabile travere med gjennomførte produkter, spesielt ASUS hvor du nok betaler noe mer for at de ofte bruker komponenter av miltær standard. Hvor mye tid bruker du på " å se på" skjermkortet når du bruker PC'en? Er det veldig viktig ? Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Komplett fører ingenting fra Gigabyte...ikke alle forhandlere fører alle merker. Komplett har sikkert sine grunner, uten at jeg skal spekulere over det. Andre forhandlere har Gigabyte-kort, hvis du føler at det er et must. Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar Da var det nok bare tilfeldig at de solgte Gigabyte arous helt på slutten før gen 7xxx kom ut. Ut etter GPU med rgb som man kan endre farge på. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
ali q Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Komplett selger jo nesten ikke PC-hardware lenger.. De prioriterer hvitevarer, ovner, støvsugere og tannbørster.. Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar Hvem har god service og selger Gigabyte kort? Er ikke fan av XFX kortene, liker ikke utseende. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Enklere om du definerer litt nærmere hva du s er etter. Nvidia...AMD ? Modell ? Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 7. januar Forfatter Del Skrevet 7. januar (endret) Har dette: Sapphire Radeon RX 6800 PULSE -B-Grade. Det er snakk om et demo kort som ble kjøpt i "panikk" da det var veldig usikkert hva prisen kom til å bli og hvor mye minne det ville ha. Var snakk om helt ned i 8 gb. Dette har ikke rgb. Så jeg er ute etter enten rx 7700 xt eller rx 7800 xt som man kan endre rgb fargene. Endret 7. januar av FB.093090871808135 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar FB.093090871808135 skrev (45 minutter siden): Så jeg er ute etter enten rx 7700 xt eller rx 7800 xt som man kan endre rgb fargen Har ikke sjekket alle her, men virker som alle har addressable RGB (ARGB/DRGB). https://www.proshop.no/Grafikkort?pre=0&f~grafikkort_videoudganggrafikprocessorleverandor=amd-radeon-rx-7700-xt~amd-radeon-rx-7800-xt Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Dustin Home selger Gigabyte https://www.dustinhome.no/group/hardware/pc-komponenter/skjermkort/skjermkort?manufacturer=gigabyte Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Har hatt en del Gigabyte-skjermkort. Er ikke imponert! Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar spørs om lista er relevant ennå. aldri vært for kresen på det. https://www.slashgear.com/1304633/major-graphics-card-brands-ranked/ Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg tror faktisk jeg kunne kjøpt hvilket som helst av de 12 merkene i linken over. Men ville sjekket litt på nett den modellen en lurer på om kjøler er bra. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) 6200 for asus 7800 xt er ganske god pris. lavere enn finn. (6800 xt er utrolig overpriset) for all del ikke kjøp 7700 xt. https://www.proshop.no/Grafikkort/ASUS-Radeon-RX-7800-XT-DUAL-OC-16GB-GDDR6-RAM-Grafikkort/3233228 Endret 2. mars av joandreas Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Hvordan er service og leveringstid mellom komplett.no kontra proshop.no. Ser Proshop har enkelte merker av gpu som komplett ikke har. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars (endret) Komplett er raskere, men pleier å være fremme innen en uke fra Proshop. På service har jeg kun gode erfaringer med både Proshop og Komplett. Fikk et HK fra Proshop som døde etter kort tid. Fikk et nytt med en gang men dette var tydeligvis usjekket retur med åpnet forpakning og bøyde pinner. Reklamerte og fikk igjen nytt HK uten spørsmål eller krangling. Dog fra Komplett Bedrift er jeg ikke spesielt imponert. Endret 19. mars av sedsberg Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars ProShop har vært raske nå, syns jeg ! Bestilte en ekstern disk 29.02, den ble pakket og sendt omtrent øyeblikkelig, og lå i pakkeboksen 01.03. Så bestilte jeg et power til et akvarium-lys 02.03, og det var i pakkeboksen 05.03. Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Har ikka handla gaming utstyr fra komplett på 6 år. Det er dyrt og de har dårlig utvalg. Brukt proshop i flere år og ingenting å klage på. Rask levering og stort utvalg av varer. 1 Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars (endret) komplett har gått i nedoverbakke når de ble kjøpt opp. 2017/2019 tiden. da pickup point forsvant. de fokuserer nok mer på hvitevarer enn pc deler. Endret 20. mars av joandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå