Teria Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Hva er forskjellen på disse to kablene? denne til 167,- og denne til 299,- Mulig jeg er blind, men jeg ser ikke noen forskjell på de. Er den ene raskere enn den andre eller nyere? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar En er USB-C til USB-C. Den andre er USB-C til Ligthning. 1 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar barfoo skrev (35 minutter siden): En er USB-C til USB-C. Den andre er USB-C til Ligthning. Ser det nå, og jeg som var sikker på at jeg dobbeltsjekket det! 😅 Men disse er begge usb-c? 167,- 299,- Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Den billigste er laget av Apple og den andre er laget av et selskap som mener de lager bedre ting enn Apple. Hva de baserer det på er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Teria Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar Sharpings skrev (Akkurat nå): Den billigste er laget av Apple og den andre er laget av et selskap som mener de lager bedre ting enn Apple. Hva de baserer det på er jeg ikke sikker på. Takk! Snålt, siden den er dyrere og det står "authorized reseller" som lett kan misforstås. 1 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Teria skrev (Akkurat nå): Takk! Snålt, siden den er dyrere og det står "authorized reseller" som lett kan misforstås. Enig i det. Bare den billigste har beskrivelsen Apple produkt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Den dyre er flettet og 60W, begge er fra Apple. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Jeg tror alle USB-C til USB-C kabler tåler minst 20V og 3A, og dermed 60 watt ved 20V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå