Spillredaksjonen Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Desse spela gler vi oss til i januar Det nye året startar med krig, prinsar i knipe, slåsting og ein tur til Hawaii. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Denne måneden gjør backloggen min kjempeglad, ja =) Om ikke VErtigo 2 faktisk kommer til PSVR2, da. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Last of us 2 remastered 😐Hva var poenger der egentlig? Blir ikke ps5 kjøp i alle fall. Men når/om det kommer på pc, kanskje en dag når det er optimalisert.... if ever. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Lite trolig jeg får F4U eller F-4 i DCS i januar. Men med VR injector har jeg hundrevis av "nye" spill å teste i vr. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Rolig nå i Januar men dem 2 neste mnd er tettpakka....er nok spill som lanseres da til å holde meg opptatt resten av året (nesten) :D Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar GrinderX9 skrev (15 timer siden): Last of us 2 remastered 😐Hva var poenger der egentlig? Blir ikke ps5 kjøp i alle fall. Men når/om det kommer på pc, kanskje en dag når det er optimalisert.... if ever. Venter spent på konklusjon fra DF her. Men blir nok å oppgradere, om enn bare for å få det som native PS5 app og de nye spillmodusene. Antar load times blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå