Spillredaksjonen Skrevet 4. januar 2024 Del Skrevet 4. januar 2024 Desse spela gler vi oss til i januar Det nye året startar med krig, prinsar i knipe, slåsting og ein tur til Hawaii. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. januar 2024 Del Skrevet 4. januar 2024 Denne måneden gjør backloggen min kjempeglad, ja =) Om ikke VErtigo 2 faktisk kommer til PSVR2, da. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. januar 2024 Del Skrevet 7. januar 2024 Last of us 2 remastered 😐Hva var poenger der egentlig? Blir ikke ps5 kjøp i alle fall. Men når/om det kommer på pc, kanskje en dag når det er optimalisert.... if ever. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2024 Del Skrevet 7. januar 2024 Lite trolig jeg får F4U eller F-4 i DCS i januar. Men med VR injector har jeg hundrevis av "nye" spill å teste i vr. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 Rolig nå i Januar men dem 2 neste mnd er tettpakka....er nok spill som lanseres da til å holde meg opptatt resten av året (nesten) :D Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 8. januar 2024 Del Skrevet 8. januar 2024 GrinderX9 skrev (15 timer siden): Last of us 2 remastered 😐Hva var poenger der egentlig? Blir ikke ps5 kjøp i alle fall. Men når/om det kommer på pc, kanskje en dag når det er optimalisert.... if ever. Venter spent på konklusjon fra DF her. Men blir nok å oppgradere, om enn bare for å få det som native PS5 app og de nye spillmodusene. Antar load times blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå