TaZ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_kategori....tegori=nettverk Er noen å velge her..opp til 300 kr.. Brukes til 2 maskiner med Tiscali adsl.. Har Unex'en selv og den har problemer med at den låser seg når jeg kobler til/fra annet utstyr i samme strømkontakt..feks. pumpa til vannkjølingen.. TaZ Endret 14. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har Unex'en selv og den har problemer med at den låser seg når jeg kobler til/fra annet utstyr i samme strømkontakt..feks. pumpa til vannkjølingen.. Har god erfaring med Cnet sine småswitcher, tviler på at det er noe særlige forskjeller så kjøp den du synes er penest Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Selv er jeg meget fornøyd med 3COM sine produkter. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Denne kanskje Sunsway/ST Lab Switch 10/100Mbps 8P . Den er helt grei. 8 porter, ekstern strøm. Bruker riktignok Store & Forward, men lell. Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg er også veldig fornøyd med 3com sine produkter. Enkle og greie å ha med å gjøre Lenke til kommentar
handbook Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har "Unex Switch 8 Port 10/100 Mbps" selv, helt greit svitsj. Ikke store forskjellen på det du velger, men 3com har da alltid vært kjendt som en av de største produsentene for nettverksutstyr vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå