Abnorm Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Finnes det noen form for opptaker i dag, alla de gamle VHS spillerne, som gir meg mulighet til å gjøre opptak av TV innhold? f.eks. DVD opptaker eller noe? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Abnorm skrev (8 timer siden): som gir meg mulighet til å gjøre opptak av TV innhold? Hvilken kilde for TV-signal dreier det seg om? Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Jeg hadde en DVD/opptaker som fungerte på samme måte som en VHS-spiller gjorde for ca. 20 år siden. Mener å huske merket var LiteOn. Jeg vil tro det finnes i dag, i det minste på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar mobile999 skrev (3 timer siden): Hvilken kilde for TV-signal dreier det seg om? Har i dag kun internett og en AppleTV. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Det er vel bare parabol som man kan ta opp i fra i dag. En boks med innebygget harddisk. Men disse opptakene blir kryptert, og kan kun spilles av med den boksen hvor harddisken er. Kan ikke kopieres ut. Altibox og Telenor og evt. Telia har opptak som kan lagres i skyen, hvor lenge vet jeg ikke. Og så har vi RiksTv. Alle TV leverandører har vel i dag det som kalles ukesarkiv, hvor man kan se programmer en uke i ettertid. Ellers er det jo egne apper for Nrk, TV2, TvNorge og TV3=Viaplay. Nrk sin app er den eneste som er gratis. Ps: man også koble en harddisk til en smartTV , hva som kan tas opp bortsett fra RiksTV vet jeg ikke. Denne harddisken blir også kryptert. Hva er det du vil ta opp? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Pc med tunerkort eller diverse iptv apper kan du fint gjøre opptak med Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar ProphetSe7en skrev (6 minutter siden): Pc med tunerkort eller diverse iptv apper kan du fint gjøre opptak med Har du forslag til iptv-app egnet til formålet? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trulss skrev (2 minutter siden): Har du forslag til iptv-app egnet til formålet? Ikke på Apple tv dessverre, kun på shield tv Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar ProphetSe7en skrev (4 minutter siden): Ikke på Apple tv dessverre, kun på shield tv Ok, hvilken app bruker du shield? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Film skjermen med et kamera så slipper du dritten med krypteringer og HDCP. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trulss skrev (29 minutter siden): Ok, hvilken app bruker du shield? Tivimate, men det finnes mange alternativer og garantert til Apple også Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar ProphetSe7en skrev (3 minutter siden): Tivimate, men det finnes mange alternativer og garantert til Apple også Visste ikke den hadde opptaksfunksjon? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Trulss skrev (12 minutter siden): Visste ikke den hadde opptaksfunksjon? Takk for hjelpen! https://tivimatepremiums.com/tivimate-recording/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Kom over i helgen at Panasonic har Blu-ray spillere som har den muligheten. De har versjoner med 500GB og 2TB kapasitet: https://www.multicom.no/panasonic-dmr-ubc90eg-blue-ray-plateopptaker-med-tv-kanalvelger/cat-p/c/p9647326?ref=prisjakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå