Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) UPDATE. So, nå er den koda i CSS. Men det har oppstått problemer. Footeren vil jeg helst () ha UNDER mainframen, hekta på bunnen. Footeren som er det nå er forresten hastearbeid, og vil sannsyneligvis byttes ut. Så, noen ideer til hvordan det skal fikses? EDIT: Og hvordan skal sentrere skiten? Endret 17. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 senterer den ved å gjøre dette med main-div'en: #div {right: 50%; margin-right: - (halvparten av bredda på sida)px; } Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 http://lagring.net/haltan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 SUPERT! Tusen takk Poopie og Arve Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) hehe.. ser det var noen som kom meg i forkjøpet, men måtte jo prøve litt jeg og da.. mitt bidrag (midtstilt, footer, header, osv..) EDIT> bvar = var.. Endret 17. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ska' me see... Jimmypop: SUPERT i IE, php og greier... men Opera? cfenzo: akkurat slik jeg tenkte meg den Dere er geniale =) Bare si ifra om dere skulle trenge hjelp innenfor MITT kompetanseområde (hva nå en det er ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Dere er geniale =) Bare si ifra om dere skulle trenge hjelp innenfor MITT kompetanseområde (hva nå en det er ) Banner/logo design kanskje?? eller en del annet innen PS! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jimmypop: SUPERT i IE, php og greier... men Opera? Jeg gjorde det virkelig kjapt og lite gjennomtenkt, men jeg ser fremdeles ingen feil i Opera (7.23 eller 7.11) Hva er feilen? Screenshot? Og versjon? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 funker fint her.. bortsett fra at den ikkje er senterert.... Toolshed: Animert avatar er fyfy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jimmypop: SUPERT i IE, php og greier... men Opera? Jeg gjorde det virkelig kjapt og lite gjennomtenkt, men jeg ser fremdeles ingen feil i Opera (7.23 eller 7.11) Hva er feilen? Screenshot? Og versjon? Opera 7.23 Var bedre nå en i går, da var det forskyvning også. Samme feilen skjer ved footer også... Lurer på om det er min maskin som er el fokked jeg EDIT: siden er oppe nå, men jeg har ikke laget sub-divisjonene ferdig enda. Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ser helt fin ut her, altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå