CreatureCanis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Wey.. Jeg henger meg på! Rå stilig side du har der HalTan! Rett og slett NICE!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Wey.. Jeg henger meg på! Rå stilig side du har der HalTan! Tuuuusen takk "Rett og slett NICE!!!" ^^ Det er litt av et paradoks at du kombinerte ordet "NICE" med oransj, rød, blå, grønn OG lilla.. DET ekke særlig "NICE!!!" det EDIT: IPB-bug oppdaget. Kan ikke quote flere fargekoder etter hverandre. * HalTan detektiv Endret 14. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Synst bare farger passa saa bra til sinnstemningen naar jeg saa siden jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Pent, snadder. Endelig noe annerledes på nett, og for guds skyld fri for grids! Takk. Angående meny; du bør ha en. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Pent, snadder. Endelig noe annerledes på nett, og for guds skyld fri for grids! Takk. Angående meny; du bør ha en. Tusen takk til deg også! Kjekt med så mye positiv tilbakemelding! GRIDS: , formmessig blir det stort sett søppel. BRukes i de fleste tilfeller som "fyll" i mangel på tekstur og "liv". Greit nok, men et rett grid gir IKKE liv... (når skal hw.no ta hintet? ) Når det gjelder meny, så får vi se i morgen Endret 14. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kommer for sent ut med kommentar men headeren din likte jeg absolutt! Skikkelig back-in-time-stil, samtidig fikk man en følelse av at det er moderne, en slags blanding av tid Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kommer for sent ut med kommentar men headeren din likte jeg absolutt! Skikkelig back-in-time-stil, samtidig fikk man en følelse av at det er moderne, en slags blanding av tid helt enig fin banner... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 er det bruce lee jeg ser? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Yup det er bruce lee. Passet bruce lee inn på den sida da? VEldig oversiktelig, meget enkel. som du tideligere har nevnt: uten banneren er sida jo en firekant med tekst. Kommer vel noen updates s00n! Stå på! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) ojeej!! likte banneren VELDIG godt.. men.. resten ble litt tamt.. "som å åpne en potetgullpose hvor de øverste flakene er store, hele og fristende, men når du kommer litt nedover er det bare potetstøv... " menneh.. tenker vel litt innhold fikser på det.. EDIT > typo Endret 15. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Som andre allerede har nevnt; Header --> *gåsehud* (av det gode slaget) Faktisk noe av det mest kreative og stilige jeg har sett. Ever! Bygg resten rundt samme theme, og du har en side i verdensklasse! Nå ble resten satt litt i skyggen av den überphete headeren, prøv å få med lignende grafikk på resten av siden. Ikke mye, men bare litt hjelper! *imponert* Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Groovy!! Litt småtøft hvordan alle de forskj. fargene stasja sammen,, ikke focka opp øynene ass.. *Hippie-haltan* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Oje, takk for snasene tilbakemedlinger Humms, etter at jeg oppdaget at photoshop faktisk KAN slice i div's, så bestemte jeg meg for å gå for CSS likevel. Men problemfritt er det ikke. Sida er nå satt opp likt som den jeg har oppe, men har også fått en footer nederst. Problemet er at når jeg fyller "mainframen" så flyter den OVER footeren, når jeg helst vil at footeren skal flyttes nedover og holde seg UNDER mainframen. Noen forslag? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du kan ta en titt på clear-egenskapen, eventuelt titte litt her, hvis du bruker float. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Humm.. vet ikke helt om jeg forstår deg, eller om du forstår meg her.. Altså, Det store, brune vinduet (mørke) flyter OVER footeren som er plassert UNDER. Dette suger Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vanskelig å forstå uten å få se koden, så jeg "helgarderte" med en adresse Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Siden var NICE!!!, den. Likte headeren og fargelvalget. Nei til tables! Hvorfor skal du ikke ha en meny rett under header? Det er jo ikke prob, og kan bli kewlt, det! Du må lære deg CSS! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 <table style="background-image: images/IR_3.gif; background-repeat: repeat-x|repeat-y|repeat|no-repeat"> Ehm, du må bruke enten "repeat-x", "repeat-y", "repeat" eller "no-repeat" . Ikkje alle, med | mellom (om det var det eg sa til deg @ msn du brukte, så var | meint til å skille dei forskjellige tinga Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Humms, etter at jeg oppdaget at photoshop faktisk KAN slice i div's, så bestemte jeg meg for å gå for CSS likevel. Please tell,, dette kan jo være nyttig i bortsett fra når ps slicer dem i tables.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Er en instilling ett sted der, søk du Takker Toolshed, men som jeg skrev over her, jeg LAGER i CSS nå =) Så detta blir bra. Sliter fremdeles med problemet beskrevet over her though. Altså, headeren blir liggende oppå (i konstant posisjon) over "mainframen" når "mainframen" utvides, om dere skjønner. Jeg vil naturligvis at den skal flyttes ned og "limes" på bunnen av mainframen... Arve: fant ut det, men det kommer snart update, med en HELT annen (dog j*kla rotete) kode. Og JimmyPoop: jeg SKAL ha meny under header, bare en enkel og tekstbasert en, though. Mulig jeg legger ut teh føkked site snart, får se... Har ikke tid til å fikse så mye i dag, skal stå snowboard, muligens andre selvdestruktive aktiviteter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå