dvn Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Må jeg formatere etter å ha byttet ut hovedkortet mitt med et nytt, samme hovedkort? Regner ikke med at man må det, men kjekt å vite.. får nytt til fredag nemlig. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ville så absolutt gjort det. Da er du liksom 100% sikker på at alle de gamle driverene som kan skape problemer er vekke. Dessuten skader det ikke å formatere en gang i blant. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det går som regel veldig bra. For å være helt sikker på at det går som det skal, så setter du evt. tillegskort i samme pci spor som det de stod i før. Hvis ikke vil OS "finne" de på nytt. Ikke det at det er noe problem, men man er da gjerne på den sikre siden. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ville så absolutt gjort det. Da er du liksom 100% sikker på at alle de gamle driverene som kan skape problemer er vekke. Dessuten skader det ikke å formatere en gang i blant. Tja, formaterte for bare noen uker siden.. men tar backup av viktige filer på c: .. og sjekker om systemet yter som det skal og om det er stabilt etterpå, før en evt. formatering.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ville så absolutt gjort det. Da er du liksom 100% sikker på at alle de gamle driverene som kan skape problemer er vekke. Dessuten skader det ikke å formatere en gang i blant. Tja, formaterte for bare noen uker siden.. men tar backup av viktige filer på c: .. og sjekker om systemet yter som det skal og om det er stabilt etterpå, før en evt. formatering.. Høres ikke så dumt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå