Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Flere som har problemer i dag? Jeg mottar ikke SMSer i dag, og er usikker på om de jeg sender blir sendt. Jeg har Plussmobil, iPhone. Har restartet, slettet og lagt inn mobilnettverksinfo på nytt, samme problem. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Det kan hende avsender har skrudd på wifi eller mobildata, og da omgjøres tekstmeldinger automatisk til MMS o.l. Forferdelig irriterende problem. Har du prøvd å skru på wifi eller mobildata? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar AtterEnBruker skrev (2 minutter siden): Det kan hende avsender har skrudd på wifi eller mobildata, og da omgjøres tekstmeldinger automatisk til MMS o.l. Forferdelig irriterende problem. Har du prøvd å skru på wifi eller mobildata? Slått begge deler av og på, uten at det gjorde forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Slettet-fsaSP0zV skrev (12 minutter siden): Flere som har problemer i dag? Jeg mottar ikke SMSer i dag, og er usikker på om de jeg sender blir sendt. Update: Nå virker det igjen, mottok flere SMSer samtidig nå. Tydeligvis vært kø i systemet et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå