JarleGutt Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Har ikke hatt problemer med crash på PCen i hele tatt, men plutselig etter vi skrev 2024 så har jeg hatt flere. Noen andre som har hatt noe slikt? AMD 7700X, Asus hovedkort. Når jeg kjører WinDbg for å lese / analysere minidump log, refererer den til DRIVER_POWER_STATE_FAILURE Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Er dette en laptop? Quote I tried a simple Microsoft troubleshoot. Start>Settings>Update & Security>Troubleshoot>Additional Troubleshooters>Clicked each and ran troubleshooter When I reached "Power", it fixed two issues and my problem with Driver Power State Failure stopped. https://www.reddit.com/r/techsupport/comments/pqmre0/solved_driver_power_state_failure_windows_10/ Endret 1. januar av Slaps Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Neida, det er egenbygget PC, som har fungert uten problemer i ca 1 år eller noe. Jeg har ikke hatt flere reboots i dag etter div feilsøking / oppdateringer Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar 44 minutes ago, Slaps said: Er dette en laptop? https://www.reddit.com/r/techsupport/comments/pqmre0/solved_driver_power_state_failure_windows_10/ Det der finnes ikke på den måten for Win11. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Heldigvis ikke hatt flere reboots siden jeg laget denne tråden! Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Det har skjedd igjen, men bare første minuttene etter maskina startes opp. Kan plutselig gå i boot. Ingen ustabilitet ellers. Har bare skjedd i januar, og startet den 1. januar. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 10. april Forfatter Del Skrevet 10. april Kan legge til at problemet er ikke borte. Oppdatert drivere, BIOS etc etc, hjelper ikke. Mulig Win11 må reinstalleres. Kan og legge til at dette bare skjer i Win11, IKKE Linux, som jeg nå har i dual boot. Installerte Linux for første gang for ca 3 uker siden, har ikke hatt noe problemer der, er dette bare skjer i Win11 installasjonen. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 19. juni Forfatter Del Skrevet 19. juni Er ikke 100% sikker enda, men ser ut som om denne Windows feilen har gitt seg siste par ukene eller rundt der... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 4. juli Forfatter Del Skrevet 4. juli Ja, feilen har er trolig borte nå, så aner ikke hva grunnen var. Skjedde bare i Windows, ikke i Linux dual-boot. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 27. juli Forfatter Del Skrevet 27. juli Krasj til boot er borte ja, aner fortsatt ikke hvorfor det begynte, men det rare er det begynte 01.01.24, aldri før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå