Adobyen Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Den synes jeg var veldig overfladisk. Bare et ferdigskrevet manuskript med generelle ord og vendinger. Burde det ikke vært noe mer personlig? 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trodde han også ville abdisere ettersom det for tiden er kongelig aktivitet her i norden. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Den synes jeg var veldig overfladisk. Bare et ferdigskrevet manuskript med generelle ord og vendinger. Burde det ikke vært noe mer personlig? Jeg tviler på at han skriver talene selv. Hvem som skriver talene, aner jeg ikke. Har generelt prøvd å unngå talene hans så mye som overhodet mulig… Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 trikola skrev (17 minutter siden): Trodde han også ville abdisere ettersom det for tiden er kongelig aktivitet her i norden. Det hadde vært noe 😀👍 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): Det hadde vært noe 😀👍 De har jo litt av hvert å slite med i kongefamilien for tiden. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Adobyen skrev (4 minutter siden): De har jo litt av hvert å slite med i kongefamilien for tiden. Det har de. Tenker de fleste er glade kongehuset valgte å følge den gamle ordningen og gjorde HM til arving og ikke ML 😅 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå