pierce007 Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Noen som har ulike erfaringer og anbefalinger å dele? Snuser på Blackvue Dr970X 2CH evt en Viofo A229 Duo. Sett og litt på DOD FS580+ 2CH, men fant ikke så mye om den. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Jeg har brukt DOD i mange år, fra x60 har de brukt Sony bildebrikke som fungerer veldig bra i dårlig lys. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar pierce007 skrev (På 29.12.2023 den 4:46 PM): Snuser på Blackvue Dr970X 2CH Kommer en ny versjon i løpet av januar, DR970X Plus, med ny sensor, Sony Starvis 2, som er en god del bedre. Vurderer selv å kjøpe denne. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Jeg har kjøpt denne, som ifølge ymse dashcam steder skal være nokså bra med god sensor foran, og brukbar app, etc. Har ikke fått montert den ennå. https://www.amazon.com/gp/product/B0C9TBZF8X Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar (endret) Bra hvis det har kommet bedre modeller på dashcam-markedet over tid. Før var det noen få OEM leverandører med temmelig medioker kvalitet som "eide" hele markedet. Fint å høre at det er kommet seg etter dette. Når jeg fant ut at kvaliteten var litt ymse konfigurerte jeg et GoPro-kamera til SuperWide, One Click recording og loop-recording og det fungerte bra med overlegen kvalitet i høy oppløsning som lett får med seg bilnummer. Om en bruker fra modell 3-4 og oppover så blir det bra, hvis en kan leve med litt hassle med montering, lading og manuell start. Endret 2. januar av vidor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå