Diskusjon.no Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Mange av Black Week-tilbudene gjør comebackLes hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 90 % resirkulering av black week tilbud. Yay Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Synd den airfryeren er så svær (høy). Jeg har ingen skap som er store nok til å lagre denne i uten å fjerne en hylle. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Thor. skrev (10 minutter siden): Synd den airfryeren er så svær (høy). Jeg har ingen skap som er store nok til å lagre denne i uten å fjerne en hylle. Ja, jeg bestillte den og kansellerte ordre type 5 minutt etter av den grunn. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) OC-Freak skrev (10 timer siden): 90 % resirkulering av black week tilbud. Yay Veldig naturlig nå som det er nye regler i Norge og EU for salg. Egentlig veldig bra, men ikke perfekt. Forøvrig ser vi hvert år mange av de samme varer som som dumpes på salg med "store rabatter". https://foyen.no/aktuelt/norge-innforer-nye-regler-for-salgsmarkedsforing-fra-1-oktober/ Endret 27. desember 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå