the dark one Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har satt opp 2 maskiner i nettverk, begge maskinene har ip og subnetmask, men de klarer ikke og kontakte hverandre. Når jeg prøver og komme inn på den andre maskinen så får jeg feilmeldingen \\192.168.0.2 nettverksbanen ble ikke funnet, men når jeg tar og pinger ipadressen får jeg svar, så det er ikke noe feil med kablene, så da må d være noe feil med windows. jeg får kontakt med maskinene gjennom programmet realvnc, men jeg han ikke kopiere filer igjennom dette programmet:( begge maskinene kjører windows 2000 noen som vet hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kanskje du ikke har tatt på fildeling? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har du husket å slå på 'Client for Microsoft Networks' og 'File and Printer sharing for Microsoft Networks' på begge maskinene? - Judaz - Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) fildelinga er skrudd på..... men skal prøve og koble meg til med en annen maskin om ett øyeblikk, det kan være att fildelinga var ødelagdt på den andre maskinen. edit... har sjekket med en anne maskin, det var fildelingen på maskinen som var ødelagdt. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?, har ett par gb med data på den maskinen som jeg ska flytte til den andre Endret 14. januar 2004 av the dark one Lenke til kommentar
Murty Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 aktivert gjestkonto? er vel i og forseg ikke nødvendig.. men det blir enklere.. Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 aktivert gjestkonto? er vel i og forseg ikke nødvendig.. men det blir enklere.. den ene maskinen har ødelagdt fildeling, hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå