Gunfreak Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Var på PCen for noen dager siden, alt var fint. Så kom jula og PCen ble ikke brukt. Skulle bare gjøre noen småting. Men merket at jeg ikke fikk lyd på dette headsettet. Jeg kunne bruke micen på headsettet. Jeg Windows vet høyttalerene er der kan til og med teste lyden i Windows. Og kan naturligvis også teste lyden i JBL sitt eget program. Men den gir meg ikke muligheten til å velge hodetelefonene som lyd kilde. Har prøvd å dra usb inn og ut og restarte PCe. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg ville fjernet driver og lagt den inn på nytt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 On 25.12.2023 at 8:25 PM, RRhoads said: Jeg ville fjernet driver og lagt den inn på nytt Prøvd det, hjalp ikke. Har også oppdatert JBL sin egen software, som gjorde at jeg fikk noe lyd. Når jeg drar ut og in USB, så dukker headsettet opp på output devices i noen sekunder, så forsvinner den igjen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Testet annen USB port? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå