Sandbakk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det noen der som har klart å spa opp noe mer info om LG sin nye G7200? Legg isåfall gjerne igjen en link her. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Når jeg så denne posten, så jeg 11 poster lenger ned og enda 26 poster lenger ned for å finne noe annet om G7200... I det hele tatt prøvd å lete? Lenke til kommentar
Sandbakk Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Selvfølgelig har jeg prøvd å lete. Og jeg er ikke blind. Jeg har også lest de tidligere postene, og der sto det ingen verdens ting. Der derfor jeg spør. Underforstått at noen har fått vite noe mer enn det som står tidligere i forumet. Men det var vel for vanskelig for deg å tenke ut selv. Endret 15. januar 2004 av Sandbakk Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Å herregud, gidder ikke svare engang... Du får vel bare "lete" videre du! (Men ikke let for mye, det er farlig ) Lenke til kommentar
Sandbakk Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Beklager! Var litt bakpå den dagen. Jeg mente vel at det ikke var kommet opp noe nytt om saken, men jeg skal heller følge ditt råd og følge opp eksisterende tråder om et emne istedet for å lage nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå