Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

23 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

Har prøvd å få tak i leilighet i en annen by i fylke i minst 4 måneder nå uten hell. Matprisen min er 7000 inkl strøm og internett og det er nesten bare av de få som ligger ute leie til 9000,12 000 etc og det er helt utelukka. Har ikke økonomi til det.  En person kontaktet meg før helga mes en lellufher til under prisen jeg søker etter men det var et sted 20 min fra der jeg ønsker å bo. Så ikke så enkelt å få tak i. Jeg er medeier her jeg bor nå og må leie der jeg vil flytte da jeg ikke har sjans å kjøpe ny per dags dato. 

Hm jeg tror du går deg fast i opplevde problemer mer enn reelle problemer. Maxpris på leie på 7000 kr inkl strøm og internett. Har du husket å flippe kalenderen over ved utgangen av desember hvert år de siste 12 år? Medeier i bolig? Be om å bli kjøpt ut, eller krev at boligen selges i sin helhet slik at du får din andel. 

Skal livet ditt bli bedre må du snu opp ned på ting. Ingen voksne kan regne med å ha boutgifter på under 7000 kr mnd inkl strøm og internett i dagens marked - med mindre du vil bo på plasser der ingen andre vil bo. 

Du får gjøre som andre, kutte ut hverdagsluksus, knipe inn der det er mulig evt kjøpe en leilighet du får finansiering på når du har fått oppgjør på den boligen du er medeier i. 

Drømmeprinsen står neppe på døra hos deg helt tilfeldig. Du trives ikke der du bor, folk rundt deg forsøker å ta rotta på deg hele tiden og driver på med pek en ellers skulle tro var avsluttet etter ungdomsskolen. Du bor på en drittplass med drittmennesker. Bare kvitt deg med boligen og kjøp eller lei i en annen by. 

Du vil ha katt men får ikke tak i, du ønsker mann, sex og nærhet uten hell, men du kan flytte bare noen vil la deg leie nesten gratis?

Du skaper jo problemer der andre folk bare ville strammet livremmen og sagt briste eller bære og hoppet i det. Du kan ikke la leieprisene alene diktere din fremtid. Folk flytter til byer av ymse størrelser hver eneste dag. De søker mot større steder for å få tilgang på bedre tilbud, større variasjon og bedre muligheter. 

Ja kanskje må du opp i dobbelt så mye per måned for å leie bolig, kanskje er du heldig og finner noe bra til 9-10 000 kr i en by der folk faktisk ønsker å bo. Så kan du arrangere tinder-treff hver eneste uke til du finner prinsen. 

 

Endret av bojangles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Guest 6660b...50f said:

Men de blir helt stille og må nesten se bilde av de,finne ut om man er tiltrekt og ønsker å evt møtes og hvordan det skal skje. 

 

Igjen så føler jeg du skaper problemer for deg selv. Hva med å legge dine egne fordommer helt til side neste gang? Får du melding fra en som ønsker å møte deg, men ikke sender deg bilde så si ja. Dra ut og møt ham. Kanskje er det prinsen du venter på?

  

On 23.7.2024 at 6:17 PM, Guest 6660b...50f said:

Det er tannløse uføretrygdet damer på tik tok som går fra forhold til forhold. Forstår ikke hvordan de får det til. Er jeg «doomed» ? Jeg er ca 1.64 og 61/62 kg. Normal. Ingen modell men greit utseendet. Noe gjør jeg feil,er for direkte(ikke at jeg sier til noen med en gang at jeg vil ha sex osv overhodet ikke). Direkte på andre ting,for ærlig,sier for mye jeg ikke burde sagt,for åpen,for negativ mtp å gi snapen med en gang før de omtrent har sagt hei. Noe er det og jeg ønsker å finne der ut så jeg kan få andre resultat. 

Jeg tror problemet ditt er at du overtenker, og skaper begrensninger du ikke burde hatt. Jmfr katt, flytting osv.  Sosiale antenner og sosial EQ er nesten som ferskvare å regne. Du må bare bli flinkere til å gå ut å møte mennesker. Hver dag. Og gjerne nye mennesker. Det samme kan en vel egentlig si det å mestre ting. Om du føler at livet er en motbakke med både blåst og vind lenge nok så blir det fort en vane - også kommer det automatiske tanker og reaksjoner på autopilot der du kanskje kunne løst saken på en bedre måte med tenkehjernen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
bojangles skrev (3 timer siden):

Hm jeg tror du går deg fast i opplevde problemer mer enn reelle problemer. Maxpris på leie på 7000 kr inkl strøm og internett. Har du husket å flippe kalenderen over ved utgangen av desember hvert år de siste 12 år? Medeier i bolig? Be om å bli kjøpt ut, eller krev at boligen selges i sin helhet slik at du får din andel. 

Skal livet ditt bli bedre må du snu opp ned på ting. Ingen voksne kan regne med å ha boutgifter på under 7000 kr mnd inkl strøm og internett i dagens marked - med mindre du vil bo på plasser der ingen andre vil bo. 

Du får gjøre som andre, kutte ut hverdagsluksus, knipe inn der det er mulig evt kjøpe en leilighet du får finansiering på når du har fått oppgjør på den boligen du er medeier i. 

Drømmeprinsen står neppe på døra hos deg helt tilfeldig. Du trives ikke der du bor, folk rundt deg forsøker å ta rotta på deg hele tiden og driver på med pek en ellers skulle tro var avsluttet etter ungdomsskolen. Du bor på en drittplass med drittmennesker. Bare kvitt deg med boligen og kjøp eller lei i en annen by. 

Du vil ha katt men får ikke tak i, du ønsker mann, sex og nærhet uten hell, men du kan flytte bare noen vil la deg leie nesten gratis?

Du skaper jo problemer der andre folk bare ville strammet livremmen og sagt briste eller bære og hoppet i det. Du kan ikke la leieprisene alene diktere din fremtid. Folk flytter til byer av ymse størrelser hver eneste dag. De søker mot større steder for å få tilgang på bedre tilbud, større variasjon og bedre muligheter. 

Ja kanskje må du opp i dobbelt så mye per måned for å leie bolig, kanskje er du heldig og finner noe bra til 9-10 000 kr i en by der folk faktisk ønsker å bo. Så kan du arrangere tinder-treff hver eneste uke til du finner prinsen. 

 

Jeg har IKKE penger til å betale mer enn det i mnd. Har ikke sjans. Hvor skal jeg ta pengene fra mener du? Trær?? Har ikke råd å betale over 7000. Og evt må jeg få bistand med Nav og de hjelper ikke med husleie over 7500 tror jeg INKLUDERT bostøtte.  Her er det begrensning og jeg får ikke tak i mer penger alene. Hadde jeg delt med en samboer hadde det vært noe annet. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (1 time siden):

Jeg har IKKE penger til å betale mer enn det i mnd. Har ikke sjans. Hvor skal jeg ta pengene fra mener du? Trær?? Har ikke råd å betale over 7000. Og evt må jeg få bistand med Nav og de hjelper ikke med husleie over 7500 tror jeg INKLUDERT bostøtte.  Her er det begrensning og jeg får ikke tak i mer penger alene. Hadde jeg delt med en samboer hadde det vært noe annet. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Nå kommer jeg garantert til å bli nedstemt og får sikkert sinte kommentarer. Men, praktiser takknemlighet for det du har. Se rundt deg og føl deg velsignet for å ha det du har. En mann vil ikke gjøre livet innholdsrikt fordi problemet ligger inni deg. Det du ønsker dekket i det ytre er tegn på noe indre som mangler. Kun du kan vite hva det er, men jeg tipper at det er egenkjærlighet. Og det smitter over på alle områdene i livet ditt. Du har en indre oppvask å ta deg av så trolig er du ikke klar for noen kjæreste enda.

Hilsen en som rotet det veldig for seg for 20 år siden ble gjeldsslave, deprimert og mistet selvrespekten. Men som vokste i smerten og er i dag godt utdannet, klokere enn før og med bedre selvrespekt. 

Endret av Boing_80
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Nå kommer jeg garantert til å bli nedstemt og får sikkert sinte kommentarer. Men, praktiser takknemlighet for det du har. Se rundt deg og føl deg velsignet av å ha det du har. En mann vil ikke gjøre livet innholdsrikt fordi problemet ligger inni deg. Det du ønsker dekket i det ytre er tegn på noe indre som mangler. Kun du kan vite hva det er, men jeg tipper at det er egenkjærlighet. Og det smitter over på alle områdene i livet ditt. Du har en indre oppvask å ta deg av så trolig er du ikke klar for noen kjæreste enda.

Hilsen en som rotet det veldig for seg for 20 år siden, ble gjeldsslave, ble deprimert, men som vokste i smerten og er i dag godt utdannet og klokere enn før. 

Godt sagt, enig.

Det klokeste er å se hva man mangler på det indre plan først. Og så jobbe med dét.

—sier en fyr (meg, ikke Boing) som brukte 15-20 år på dette 😅; altså ikke sex, men finne ut hva som var i veien 😅

Endret av Entern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (5 minutter siden):

Godt sagt, enig.

Det klokeste er å se hva man mangler på det indre plan først. Og så jobbe med dét.

—sier en fyr (meg, ikke Boing) som brukte 15-20 år på dette 😅; altså ikke sex, men finne ut hva som var i veien 😅

Livet leves forlengs, men forstås baklengs. Kloke ord fra en klok person. 15-20 år er ikke ille da @Entern. Noen skjønner ikke noe før de ligger på dødsleiet og da er det ikke mye tid igjen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Boing_80 skrev (1 time siden):

Nå kommer jeg garantert til å bli nedstemt og får sikkert sinte kommentarer. Men, praktiser takknemlighet for det du har. Se rundt deg og føl deg velsignet for å ha det du har. En mann vil ikke gjøre livet innholdsrikt fordi problemet ligger inni deg. Det du ønsker dekket i det ytre er tegn på noe indre som mangler. Kun du kan vite hva det er, men jeg tipper at det er egenkjærlighet. Og det smitter over på alle områdene i livet ditt. Du har en indre oppvask å ta deg av så trolig er du ikke klar for noen kjæreste enda.

Hilsen en som rotet det veldig for seg for 20 år siden ble gjeldsslave, deprimert og mistet selvrespekten. Men som vokste i smerten og er i dag godt utdannet, klokere enn før og med bedre selvrespekt. 

Har jobbet med meg selv i årevis og har vært klar for kjæreste i årevis. Du mener jeg skal fortsette å leve i sølibat til jeg ligger i graven? Er 41 år og har ikke hatt sex på over 8 år. Fortjener jeg det ikke? Skal jeg gi meg egenkjærlighet i uendelige og kun bruke sexleketøy resten av livet? Hvordan forklarer du de som går fra forhold til forhold og aldri jobber med seg selv?

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (30 minutter siden):

Hvordan forklarer du de som går fra forhold til forhold og aldri jobber med seg selv?

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Det er deres prosesser og ingen er på samme sted. Hva angår dem bør ikke være ditt fokus. Fokuset ditt bør være på deg selv og det du trenger å foreta deg av endringer.

Du sier at du har jobbet med deg selv i årevis og vært klar for kjæreste i like lang tid. Du har trolig ikke jobbet med virkelige smertefulle ting, men bare cruiset på overflaten. 

Men vet du hva? Du har valgmuligheter. Når du skriver på et nettforum så må du regne med å få ulike svar. Om du ikke liker svarene så er det jo leit, men det er noe vi alle må tåle og akseptere. Det er du som lider, ingen av oss som kommenterer i denne tråden. Du kan velge å fortsette å lide eller gjøre noe med saken og endre livet ditt. Jobben må du uansett gjøre selv og det vil koste blod, svette og tårer. Ingen medisin vil lindre smerten din. Du må kjenne på den før du kan komme deg videre i livet ditt. Hvis du tenker at alt har et potensial så viser naturen oss ganske tydelig at smerten er nødvendig for psykisk og åndelig vekst. En åker som begynner å gråte når bonden kjører plogen gjennom den vil aldri kunne utløse sitt potensial. Men når åkeren står i smerten så gror til slutt hveten som brødfør en hel nasjon. Akkurat slik er det også med oss mennesker.

Hva så om du ikke har hatt sex på 8 år? Hva så om du må bruke sexleketøy? Hva så om du er 41 år og singel? Er du virkelig så naiv og tror at alt i livet ditt vil bli til det bedre bare du får deg en kjæreste? Du leter etter objekter i den ytre verden for å lindre din indre smerte. Det er lettere å søke etter noe konkrekt enn å jobbe med det abstrakte. Du gjør deg selv i så fall en bjørnetjeneste. 

Ingen kan hjelpe deg enn deg selv. Den dagen du innser det så har du kommet langt. Selv Gud hjelper den som hjelper seg selv. 

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Få deg en bra jobb eller bli a/b kjendis (lege, professor, eiendsommegler i en storby)med god inntekt, så kan man bade i fitte livet ut. Det eneste som betyr noe for damer er å være med noen som både har status og cash. 

Endret av angstfull
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
angstfull skrev (Akkurat nå):

Få deg en bra jobb med god inntekt, så kan man bade i fitte livet ut. Det eneste som betyr noe for damer er å være med noen som både har status og cash. 

Du tar helt feil. Er ikke opptatt av penger og luksus. Og jeg liker menn. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Boing_80 skrev (6 minutter siden):

Det er deres prosess og ingen er på samme sted i prosesser. Hva angår dem bør ikke være ditt fokus. Fokuset ditt bør være på deg selv og det du trenger å foreta deg av endringer.

Du sier at du har jobbet med deg selv i årevis og vært klar for kjæreste i like lang tid. Du har trolig ikke jobbet med virkelige smertefulle ting, men bare cruiset på overflaten. 

Men vet du hva? Du har valgmuligheter. Når du skriver på et nettforum så må du regne med å få ulike svar. Om du ikke liker svarene så er det jo leit, men det er noe vi alle må tåle og akseptere. Det er du som lider, ingen av oss som kommenterer i denne tråden. Du kan velge å fortsette å lide eller gjøre noe med saken og endre livet ditt. Jobben må du uansett gjøre selv og det vil koste blod, svette og tårer. Ingen medisin vil lindre smerten din. Du må kjenne på den før du kan komme deg videre i livet ditt. Hvis du tenker at alt har et potensial så viser naturen oss ganske tydelig at smerten er nødvendig for psykisk og åndelig vekst. En åker som begynner å gråte når bonden kjører plogen gjennom den vil aldri kunne utløse sitt potensial. Men når åkeren står i smerten så gror til slutt hveten som brødfør en hel nasjon. Akkurat slik er det også med oss mennesker.

Hva så om du ikke har hatt sex på 8 år? Hva så om du må bruke sexleketøy? Hva så om du er 41 år og singel? Er du virkelig så naiv og tror at alt i livet ditt vil bli til det bedre bare du får deg en kjæreste? Du leter etter objekter i den ytre verden for å lindre din indre smerte. Det er lettere å søke etter noe konkrekt enn å jobbe med det abstrakte. Du gjør deg selv i så fall en bjørnetjeneste. 

Ingen kan hjelpe deg enn deg selv. Den dagen du innser det så har du kommet langt. Selv Gud hjelper den som hjelper seg selv. 

Så du mener altså at enkelte av osd skal kunoppleve smerte og nederlag i livet? Jeg har jobbet med det indre i mange år. Jobbet ekstremt med meg selv og tatt tak i «childhood trauma»,meditert og virkelig fokusert på issues jeg har hatt,snakket med terapeut osv. En kjæreste er en bonus til livet,ikke the all be all. 
Men igjen hvorfor skal noen gå fra forhold til forhold og aldri være single mens andre ønsker inderlig et kjæresteforhold men skal slite voldsomt med å finne noen eller komme inn i et? Mener du at slik er det bare? Noen er ikke ment for å være i romantisk forhold? Jeg tar ikke det du sier som «set in stone». Alt er tilbøyelig og kan endres i dette livet. Jorden endrer seg hele tiden og også mennesker. 
 

Hvileb indre smerte mener du jeg har? De som alltid får til forhold hva har de mener du som jeg mangler? Autisme volle noen sagt men jeg har sjekket meg for det og er ikke autistisk eller har asperger. Veit at folk med det kan slite med å få til kjæresteforhold. Til og med funksjonshemmede får til kjæresteforhold. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (10 minutter siden):


Men igjen hvorfor skal noen gå fra forhold til forhold og aldri være single mens andre ønsker inderlig et kjæresteforhold men skal slite voldsomt med å finne noen eller komme inn i et? Mener du at slik er det bare? Noen er ikke ment for å være i romantisk forhold? Jeg tar ikke det du sier som «set in stone». Alt er tilbøyelig og kan endres i dette livet. Jorden endrer seg hele tiden og også mennesker. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Fordi du bør ikke sammenlikne deg med andre. Gjør du det så er det super oppskriften for lidelse og smerte. Det vil allltid være de som gjør det bedre enn oss. Sjalusi, misunnelse og sinne vil bare skape enda mer indre smerte. Hva er vitsen med det? Vær takknemlig for det du har her og nå.

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
angstfull skrev (18 minutter siden):

Få deg en bra jobb eller bli a/b kjendis (lege, professor, eiendsommegler i en storby)med god inntekt, så kan man bade i fitte livet ut. Det eneste som betyr noe for damer er å være med noen som både har status og cash. 

Du får ikke bra kvinner på den måten da…😉
Og å bade i fitte er sterkt overvurdert 😵‍💫

Seriøst, det er overvurdert.

Endret av Entern
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Boing_80 skrev (17 minutter siden):

Fordi du bør ikke sammenlikne deg med andre. Gjør du det så er det super oppskriften for lidelse og smerte. Det vil allltid være de som gjør det bedre enn oss. Sjalusi, misunnelse og sinne vil bare skape enda mer indre smerte. Hva er vitsen med det? Vær takknemlig for det du har her og nå.

Har vært takknemlig for det meste jeg har i lang tid,hver dag,men fortjener mer og også bedre ting. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Den leiligheten som den personen kontaktet meg om var ekstremt shabby og nedgradering fra her jeg bor. 5000 + strøm var det og på en møkkaplass. Gulvene var av plast/gammelt golbvelegg fra 80/90-tallet. Går bare ikke. Men skal man ha noe bedre må man nok opp i pris men jeg har ikke sjans. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 3ddf0...189
Gjest 6660b...50f skrev (1 time siden):

Den leiligheten som den personen kontaktet meg om var ekstremt shabby og nedgradering fra her jeg bor. 5000 + strøm var det og på en møkkaplass. Gulvene var av plast/gammelt golbvelegg fra 80/90-tallet. Går bare ikke. Men skal man ha noe bedre må man nok opp i pris men jeg har ikke sjans. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Er det helt umulig å gjøre noe med inntekten?

Dersom du fikk mer penger inn hver mnd, så kunne du kanskje klart en annen leilighet? 🤔

Forstår at det ikke er like enkelt for alle å hoppe ut i diverse strøjobber eller lignende, for all del. Og jeg kjenner virkelig ikke til din livssituasjon. Men jeg forstår at du ønsker en endring, så derfor må jeg nesten bare spørre ..

Tenk om en helgejobb på den lokale butikken kunne vært en brikke i puslespillet for deg? 🤞

Anonymous poster hash: 3ddf0...189

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 3ddf0...189 skrev (Akkurat nå):

Er det helt umulig å gjøre noe med inntekten?

Dersom du fikk mer penger inn hver mnd, så kunne du kanskje klart en annen leilighet? 🤔

Forstår at det ikke er like enkelt for alle å hoppe ut i diverse strøjobber eller lignende, for all del. Og jeg kjenner virkelig ikke til din livssituasjon. Men jeg forstår at du ønsker en endring, så derfor må jeg nesten bare spørre ..

Tenk om en helgejobb på den lokale butikken kunne vært en brikke i puslespillet for deg? 🤞

Anonymous poster hash: 3ddf0...189

Jeg er dessverre delvis i NAV-systemet og jeg har et lite foretak/bedrift. Jeg vil bort fra denne plassen jeg bor på. Hater stedet. Men kjenner knapt noen på det stedet jeg vil flytte til men tror miljøskifte vil gjøre godt,treffe nye folk og omgivelser. Trenger det sårt. Jeg har ikke mulighet i havet til å betale mer enn max 7500 inkl bostøtte. De hjelper ikke mer,har prøvd og det går ikke. Er ikke uføretrygdet men sliter litt med sosial angst av og på. Skal prøve meg på mer jobb men det blir ikke fulltid på lenge så jeg har ikke mye midler. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...