Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (2 timer siden):

Det er greit å være varsom med hva man blander seg borti ja. Når man snakker om at folk overvåker om man har sex eller ei så er man nok fort der.

Jeg snakker ikke om å angre på dårlig sex, men å rote seg borti ting man angrer på. Noe sex ikke er verdt.

Det er ganske sjukt at de søstrene og venner holder på med slikt lureri og tror det er morsomt. Fins ikke morsomt. Det et trakassering rett og slett. Kjenner igjen skrivemåten deres. Håper de får jævlig karma. Jeg utleverte de og skrev deres fulle navn på en Jodel og ba de slutte med trakassering og lureri. Den blei selvsagt rapportert og fjernet mem de fortjener det når de holder på slik. Håper jeg aldri ser dem eller hun eldste som er den narsissistiske merren igjen noen gang. 
Vil ikke rote meg borti tull nei. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a4b6c...a08

Dessuten, sex handler jo mye om kommunikasjon.

Jeg vil si det handler helt og holdent om kommunikasjon. Jeg er ikke så flink til å tyde kommunikasjon og spesielt den ikke-verbale. Fikk diagnose asperger i tenårene. Mange jenter vært interesserte i meg, også noen jeg likte godt, men når jeg forstod det var det flere år i etterkant. Noen var faktisk tydelige nok men der og da skjønte jeg det ikke. Noen ganger hadde jeg en anelse men stolte ikke nok på meg selv. Jeg har et utseende som er litt bedre enn snittet for min alder og når jeg var ung var jeg ganske hot, uten at det gav noen resultater.

Jeg har aldri hatt sex med andre. Og har ikke forsøkt å ha sex med meg selv siden jeg var ung i 20-årene og det er nesten 20 år siden. Når jeg var ung forsøkte jeg å være som alle andre men etterhvert sluttet jeg å tenke på intimitet og nå tenker jeg på sex som noe ekkelt. Jeg var opprinnelig hetero men er kanskje aseksuell nå. Jeg føler en tiltrekning til vakre jenter men ikke for sex. Jeg har ikke kysset noen heller. Den fysiske nærheten med andre er begrenset til en klem med foreldrene mine med noen års mellomrom.

 

Anonymous poster hash: a4b6c...a08

Lenke til kommentar
5 hours ago, Guest 6660b...50f said:

Det er ganske sjukt at de søstrene og venner holder på med slikt lureri og tror det er morsomt. Fins ikke morsomt. Det et trakassering rett og slett. Kjenner igjen skrivemåten deres. Håper de får jævlig karma. Jeg utleverte de og skrev deres fulle navn på en Jodel og ba de slutte med trakassering og lureri. Den blei selvsagt rapportert og fjernet mem de fortjener det når de holder på slik. Håper jeg aldri ser dem eller hun eldste som er den narsissistiske merren igjen noen gang. 
Vil ikke rote meg borti tull nei. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Jeg har full empati med de som sliter med dårlig familiære eller nære relasjoner. Unner ingen å havne i slikt.

Men mitt råd er å ikke dra slikt drama inn i "jeg får ikke sex - vil noen ha sex med meg?". Det bidrar til å skremme folk da de færreste orker drama rundt relasjoner. De som er likegyldige til det kan ofte være folk man ikke ønsker å få inn i livet. Det jeg prøver å formidle er at selv om sex er en fin del av livet så er det ikke alltid vært trøbbelet det kan føre med seg.

Ellers ønsker jeg deg alt godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
halnes1 skrev (11 timer siden):

da er du et sted som Måløy f.eks?

Nei.

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (6 timer siden):

Jeg har full empati med de som sliter med dårlig familiære eller nære relasjoner. Unner ingen å havne i slikt.

Men mitt råd er å ikke dra slikt drama inn i "jeg får ikke sex - vil noen ha sex med meg?". Det bidrar til å skremme folk da de færreste orker drama rundt relasjoner. De som er likegyldige til det kan ofte være folk man ikke ønsker å få inn i livet. Det jeg prøver å formidle er at selv om sex er en fin del av livet så er det ikke alltid vært trøbbelet det kan føre med seg.

Ellers ønsker jeg deg alt godt.

Jeg bryr meg ikke hva du mener er trøblete eller ikke. Jeg ønsker langvarig forhold primært men sex også. Slutt å anbefal meg å holde meg unna. Om du er incel så skal ikke jeg være koblet til det. Alvorlig talt. Dette blir faktisk for dumt. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest a4b6c...a08 skrev (11 timer siden):

 

 

Jeg vil si det handler helt og holdent om kommunikasjon. Jeg er ikke så flink til å tyde kommunikasjon og spesielt den ikke-verbale. Fikk diagnose asperger i tenårene. Mange jenter vært interesserte i meg, også noen jeg likte godt, men når jeg forstod det var det flere år i etterkant. Noen var faktisk tydelige nok men der og da skjønte jeg det ikke. Noen ganger hadde jeg en anelse men stolte ikke nok på meg selv. Jeg har et utseende som er litt bedre enn snittet for min alder og når jeg var ung var jeg ganske hot, uten at det gav noen resultater.

Jeg har aldri hatt sex med andre. Og har ikke forsøkt å ha sex med meg selv siden jeg var ung i 20-årene og det er nesten 20 år siden. Når jeg var ung forsøkte jeg å være som alle andre men etterhvert sluttet jeg å tenke på intimitet og nå tenker jeg på sex som noe ekkelt. Jeg var opprinnelig hetero men er kanskje aseksuell nå. Jeg føler en tiltrekning til vakre jenter men ikke for sex. Jeg har ikke kysset noen heller. Den fysiske nærheten med andre er begrenset til en klem med foreldrene mine med noen års mellomrom.

 

Anonymous poster hash: a4b6c...a08

For en tragedie. Kyssing er noe av det beste som finnes🤩🥰

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 6660b...50f said:

Jeg bryr meg ikke hva du mener er trøblete eller ikke. Jeg ønsker langvarig forhold primært men sex også. Slutt å anbefal meg å holde meg unna. Om du er incel så skal ikke jeg være koblet til det. Alvorlig talt. Dette blir faktisk for dumt. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Jeg er en far og hatt mange forhold i mitt liv så er så langt unna en Incel man kan komme. Rådet er gode livsråd de fleste foreldre bør gi barna sine. Du virker jo litt toxic eller kanskje umoden (uten å mene noe vondt med det) er mer riktig ord, så kanskje problemet ligger der. Men lykke til :)

PS.
Dette gjør ikke dine følelser ang. temaet og å mangle intimitet og sex mindre gyldig. Jeg snakker kun om hvordan du håndterer litt mer konfronterende svar på temaet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Jeg er en far og hatt mange forhold i mitt liv så er så langt unna en Incel man kan komme. Rådet er gode livsråd de fleste foreldre bør gi barna sine. Du virker jo litt toxic sånn sett så kanskje problemet ligger der.

Livsråd å råde andre til å leve resten av livet uten forhold og sex fordi det et mer til bry enn til glede? Mener du det er et velmenende og godt råd til folk som lengter etter og ønsker forbindelse etc med det motsatte kjønn?

 

Er jeg toxic fordi jeg sier fra om at jeg er uenig i det du virker å gi råd om? Jeg er hverken feit eller stygg(og mange av de er i forhold og eller får sex). Jeg har tatt asperger/autisme test flere ganger tidligere og svart 110% ærlig og skårer nederst/lavest hver gang så har ingen av de. Jeg har jobbet med meg selv i flere år,har narsissistiske foreldre så har prøvd å healet det,lest flere selvhjelpsbøker og jeg er et godt menneske forutenom at jeg kan bli litt småhissig/opptrekt om folk med viten og vilje går under huden for å provosere eller prøve å ødelegge/sabotere. Fortjener forhold og sex like mye som dere andre som har det.

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Siden jeg er treg til å skrive så skrev jeg litt mer i svaret over.  Blant annet dette.

Quote

PS.
Dette gjør ikke dine følelser ang. temaet og å mangle intimitet og sex mindre gyldig. Jeg snakker kun om hvordan du håndterer litt mer konfronterende svar på temaet.

Jeg kjenner også flere mennesker med Asberger og har det litt i familie/slekt selv. Vet at det da fort kan bli misforståelser fordi man kan ta ting veldig bokstavelig. Det kan også være med på å forklare hvorfor du synes det er urettferdig at "mindre vakre menn og kvinner enn meg får sex".  Ellers er jeg enig i at alle mennesker fortjener å ha gode mennesker rundt seg.

PS.
Og ingenting feil med å ha asberger. De er like fine mennesker som alle andre.

EDIT:
Ser jeg kan ha blandet deg og en annen person ift. asberger. My bad!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Tok test igjen bare for å sjekke. To-tre år siden sist tror jeg. Laveste skår er mellom 0-10 og jeg fikk 8. 

 

 

Det er tannløse uføretrygdet damer på tik tok som går fra forhold til forhold. Forstår ikke hvordan de får det til. Er jeg «doomed» ? Jeg er ca 1.64 og 61/62 kg. Normal. Ingen modell men greit utseendet. Noe gjør jeg feil,er for direkte(ikke at jeg sier til noen med en gang at jeg vil ha sex osv overhodet ikke). Direkte på andre ting,for ærlig,sier for mye jeg ikke burde sagt,for åpen,for negativ mtp å gi snapen med en gang før de omtrent har sagt hei. Noe er det og jeg ønsker å finne der ut så jeg kan få andre resultat. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Enkelte mannfolk har tidligere når de fikk nyss i at jeg ikke hadde hatt sex på veldig lenge. Oi men det var jo rart. Du er ikke stygg eller feit,har fin kropp og virker hyggelig. Det er bra for helsen og psyken. Hvorfor får du det ikke?!? Det var sjokkerende. Og folk jeg overhodet ikke er tiltrekt av(rettete frastøtt av,15 år eldre osv) som hadde komt på døren sporenstreks om jeg hadde gitt grønt lys. 


Amdre menn igjen har ledd og sagt at alle kvinnfolk får lett sex om de ønsker. Nei det stemmer ikke for meg. Mulig jeg hadde fått et ons om jeg var ute på byen og drakk litt og flørtet. Kanskje. Flere år siden det skjedde. Utested og flørt altså. Jeg har veldig lite nettverk så sitter hjemme konstant. Ikke helt frivillig men..

 

Selvom jeg har passert 40 er foreldrene mine svært kritiske,ofte sinte,dømmende og forsvarer ofte andre fremfor meg. Hakke konstant og gjort det nesten hele livet mitt. Snakker drømmene mine ned osv så det kan ha innvirkning på uønsket lite tilfredsstillende kjærlighetsliv. Men jeg er alltid hyggelig med folk og gir godt inntrykk der. Men hva som mangler for å få til treff/dater eller sex lurer jeg på. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
On 2.7.2024 at 11:58 PM, Guest 6660b...50f said:

Jeg skrev en anynom post på tik tok om situasjonen uten å gå i detalj eller røpe meg selv. Bare kjønn og årevis uten sex. Fikk over 2000 likes og 10 kommentarer og enkelte lo og sa at alle damer får seg uansett hvordan de ser ut. Og nei,det er ikke tilfelle. Ja jeg har fått uønsket interesse på min orginale tik tok fra amerikanere,engelskmenn,spanjoler om å treffes og eller de vil fly meg til Barcelona eller være sugardaddy etc men dette er lite troverdig fra mitt ståsted. Jeg er i Norge og på denne kanten av landet og ting må skje her om jeg ikke flytter vel og merke. Her står det i stampe og går Ingem vei. Og det begynner å tære virkelig på. Det er då fortvilt. Ikke har jeg dyr heller så jeg kan få dekket kos behovet.

Har prøvd å få tak i en katt rundt her men klin umulig.

Har snakket med kattene i nabolaget når jeg går tur det er det nærmeste jeg har kommet. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få endret denne situasjonen. Jeg er ikke stygg og eller feit så det går ikke på det. Er ikke ute på de få uteplassene her heller da jeg har minimalt med nettverk så det er dessverre litt vanskelig. Ønsker å være positiv og se løsninger men vanskelig når det er lite positivt…

Med mindre det er kun 2 innbyggere der du bor og den andre har allergi er det helt garantert katter å få der du bor eller i umiddelbar nærhet. 

Forsøk å tenke nøye gjennom dette. Gjelder det kanskje også andre felt i livet ditt? For deg er anskaffelse av katt et nærmest overkommelig hinder du ikke ser noen løsning på. 

Hva konkret gjorde du får å få tak i en katt? Hvilke andre løsninger kunne du valgt? Eller hva bør du gjøre nå for å skaffe deg katt? 

Er det kanskje slik at når du ønsker deg noe så blir fremgangsmåten for å nå ønsket umuligfor deg å finne ut av?  At du blir gående i loop inne i ditt eget hode, og og du ser ikke skogen for bare trær? Kanskje er det på samme måte med sex og nærhet? 

Gi deg selv en utfordring og skaff deg en katt. Etterpå kan du forsøke å tenke gjennom hva du gjorde annerledes den andre gangen du bestemte deg for å ha katt, siden du er blitt katteeier. 

Kan du bruke den samme strategien andre plasser?

 

  

On 3.7.2024 at 4:30 PM, Guest 6660b...50f said:

Til det siste de møter ikke opp. Har ikke gjort en innsats nå men for to år siden avtalte jeg med en fra ca en time herfra jeg bor. Han skulle komme til meg men D det gjaldt logget han av appen og kom tilbake etter en uke eller noe og begynte på samme måte. Måtte bare blokkere. Leker ikke butikk og du kaster ikke vekk tiden min. Enkelt og greit. 

 

Sjekking enten det er på jobb, på byen, ved frukt og grønt på Rema eller online har en ting felles. En må aldri gi opp, en må i det minste aldri gi opp etter 1 forsøk. 

Kanskje må du forsøke 100 ganger eller kanskje bare 12? Men før du finner prinsen din må helt sikkert forsøke mer enn bare noen få ganger. 

Ser du noen likheter mellom det å skaffe katt og de utfordringene du har når du skal finne deg kæll? Du lager begge deler til monsterhindre som du så ikke klarer å bestige. 

Start med å skaffe katt. Ditt første forsøk virket ikke. Så da vet du at du må forsøke noe nytt denne gangen. Ikke stopp før du har fått deg katt. For hver ting du prøver som ikke virker så finner du en ny fremgangsmåte og forsøker på nytt. 

Forresten, du har ikke vurdert å flytte? Det virker jo ikke som du egentlig trives der du bor? Du har fiender som forsøker å narre deg slik at de kan håne deg, og derfor vil du ikke gå på byen. Du sier du ikke har noe nettverk så du vil måtte gå alene på byen. 

Flytt til en annen by et annet sted i landet. Du starter med blanke ark og fargestifter. Ingen der har noe ønske å herje med deg og du kan møte mennesker med et åpent sinn. 

Ps: Det er helt ok å dra på byen uten å drikke seg full. Du kan drikke sakte, ta annenhver med og uten alkohol og du kan bruke bytur som en sosial arena for å bli kjent med nye mennesker og når du utvider ditt nettverk øker også sjansene for at du treffer mennesker du tenker kan være en god match for deg. 

Endret av bojangles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 23.7.2024 at 6:40 PM, Guest 6660b...50f said:

Enkelte mannfolk har tidligere når de fikk nyss i at jeg ikke hadde hatt sex på veldig lenge. Oi men det var jo rart. Du er ikke stygg eller feit,har fin kropp og virker hyggelig. Det er bra for helsen og psyken. Hvorfor får du det ikke?!? Det var sjokkerende. Og folk jeg overhodet ikke er tiltrekt av(rettete frastøtt av,15 år eldre osv) som hadde komt på døren sporenstreks om jeg hadde gitt grønt lys. 


Amdre menn igjen har ledd og sagt at alle kvinnfolk får lett sex om de ønsker. Nei det stemmer ikke for meg. Mulig jeg hadde fått et ons om jeg var ute på byen og drakk litt og flørtet. Kanskje. Flere år siden det skjedde. Utested og flørt altså. Jeg har veldig lite nettverk så sitter hjemme konstant. Ikke helt frivillig men..

 

Selvom jeg har passert 40 er foreldrene mine svært kritiske,ofte sinte,dømmende og forsvarer ofte andre fremfor meg. Hakke konstant og gjort det nesten hele livet mitt. Snakker drømmene mine ned osv så det kan ha innvirkning på uønsket lite tilfredsstillende kjærlighetsliv. Men jeg er alltid hyggelig med folk og gir godt inntrykk der. Men hva som mangler for å få til treff/dater eller sex lurer jeg på. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Du har vel fått noen tilbud via tråden her nå såvidt jeg kan se? 3 - 4 personer eller fler.

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (14 timer siden):

Du har vel fått noen tilbud via tråden her nå såvidt jeg kan se? 3 - 4 personer eller fler.

Men de blir helt stille og må nesten se bilde av de,finne ut om man er tiltrekt og ønsker å evt møtes og hvordan det skal skje. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (1 time siden):

Men de blir helt stille og må nesten se bilde av de,finne ut om man er tiltrekt og ønsker å evt møtes og hvordan det skal skje. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Hvorfor alt være avklart før et uskyldig kaffimøte? 

Kan ikke folk lenger møtes for en prat, uten å på forhånd ha funnet ut og konkludert om man er tiltrukket og what not? 

Dette spørsmålet er egentlig ikke til deg spesifikt Gjest, men mer av generell art. Har datingapper og andre sosiale medier gjort at vi ikke lenger gidder å bruke en liten halvtime på kafé, med mindre alt er spikret på forhånd?

Ingen usikkerhet – ingen spenning? Eller? 

(Jada, jeg veit jeg er gammel. Forstår jo det. Heh! Fant koneemne før Tinder fantest tilogmed. 😮)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
qualbeen skrev (4 minutter siden):

Hvorfor alt være avklart før et uskyldig kaffimøte? 

Kan ikke folk lenger møtes for en prat, uten å på forhånd ha funnet ut og konkludert om man er tiltrukket og what not? 

Dette spørsmålet er egentlig ikke til deg spesifikt Gjest, men mer av generell art. Har datingapper og andre sosiale medier gjort at vi ikke lenger gidder å bruke en liten halvtime på kafé, med mindre alt er spikret på forhånd?

Ingen usikkerhet – ingen spenning? Eller? 

(Jada, jeg veit jeg er gammel. Forstår jo det. Heh! Fant koneemne før Tinder fantest tilogmed. 😮)

Det kommer jo helt an på hva folk foretrekker. Noen elsker å småprate med folk de ikke kjenner, og andre vil gjerne ha noe konkret de kan gripe fatt i fremfor å kjøre alle "standardspørsmålene" man ikke føler gir så mye utbytte. Det er jo også slik at det er lettere å gå ut for å prate med noen man allerede har et godt inntrykk av, fordi man vet en del om personen.

Hva i huleste er egentlig "spennende" med å potensielt kaste bort en ettermiddag på noen man ikke klaffer med? Spenning er jo heller knyttet opp mot potensialet for en virkelig interessant prat med noen man føler man har lyst til å prate med om et eller annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
bojangles skrev (16 timer siden):

Forresten, du har ikke vurdert å flytte? Det virker jo ikke som du egentlig trives der du bor? Du har fiender som forsøker å narre deg slik at de kan håne deg, og derfor vil du ikke gå på byen. Du sier du ikke har noe nettverk så du vil måtte gå alene på byen. 

Flytt til en annen by et annet sted i landet. Du starter med blanke ark og fargestifter. Ingen der har noe ønske å herje med deg og du kan møte mennesker med et åpent sinn. 

 

Har prøvd å få tak i leilighet i en annen by i fylke i minst 4 måneder nå uten hell. Matprisen min er 7000 inkl strøm og internett og det er nesten bare av de få som ligger ute leie til 9000,12 000 etc og det er helt utelukka. Har ikke økonomi til det.  En person kontaktet meg før helga mes en lellufher til under prisen jeg søker etter men det var et sted 20 min fra der jeg ønsker å bo. Så ikke så enkelt å få tak i. Jeg er medeier her jeg bor nå og må leie der jeg vil flytte da jeg ikke har sjans å kjøpe ny per dags dato. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 6660b...50f skrev (Akkurat nå):

Har prøvd å få tak i leilighet i en annen by i fylke i minst 4 måneder nå uten hell. Matprisen min er 7000 inkl strøm og internett og det er nesten bare av de få som ligger ute leie til 9000,12 000 etc og det er helt utelukka. Har ikke økonomi til det.  En person kontaktet meg før helga mes en lellufher til under prisen jeg søker etter men det var et sted 20 min fra der jeg ønsker å bo. Så ikke så enkelt å få tak i. Jeg er medeier her jeg bor nå og må leie der jeg vil flytte da jeg ikke har sjans å kjøpe ny per dags dato. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Maxprisen*

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...