Valmeth Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Tenkte å foreslå reis til Ghana, men det virker som det er uaktuelt å reise lenger enn til butikken 🤷♂️ Ikke godt å komme med gode råd når alt blir skutt ned. Du er nødt til å prøve noe nytt, om du vil det nok betyr det ingenting om det er ubehagelig/skummelt. Bajonett-sag, ombygd gummip!ck og en pakke meierismør er vel enkleste metode om man bare skal holde seg hjemme.. 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli TS, want to hook up? Send meg pm. 😀 1 Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli BadCat skrev (3 timer siden): Når du ikke kommer videre med nåværende taktikk, bytt metode. Hvilke metode mener du jeg skal bytte til? Er 41 år og det er ikke vanlig å fly på byen hver helg lengre. Drikker meg aldri full lengre heller. Husker ikke sist. Ikke at det er er mål å bli full. Liker å kose meg med litt cider,smirnof ice eller par glass vin i blant men fylla er en vel ferdig med. Og med alderen tåler en mindre. Uansett jeg veit ikke hvor jeg kan møte folk utenom da uteplasser eller foreninger osv. Hvor traff du din utkårede?(hvis du har). Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli BadCat skrev (8 timer siden): Når du ikke kommer videre med nåværende taktikk, bytt metode. Litt på siden, men anyway... når folk bruker det sitatet du brukte, er det gjerne med et ukritisk blikk på hva "the same thing" faktisk er. To sjekkesituasjoner er aldri "the same thing", siden det er en annen setting og med en annen kvinne/mann. Så ja, du vil jo da forvente ulike utfall bare på grunn av det alene. Og, sånn blir det. Kanskje blir et avvisning, men avvisningene i seg selv er ikke identiske - så selv om det i grove trekk er det samme som skjer, er det ikke slik at man har gjort "the same thing and expected different results". Du har jo også tilfeldige variasjoner. En fotballspiller som trener på frispark vil jo ikke forvente at selv om man sparker ballen (tilsynelatende) på eksakt samme måte 10 ganger på rad, så vil den treffe på den samme flekken hver gang. Det VIL være variasjon i ballbanen, uansett hvor hardt man prøver å gjøre det samme omatt og omatt. Og, det samme kan gjelde sjekking - selv om du tror du gjør det samme 10 ganger, vil det være små nyanseforskjeller som gjør at utfallet ikke er det samme. F.eks. knyttet til tonefall, detaljer i hvordan man har kledd seg etc. 1 Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Duriello skrev (På 13.7.2024 den 4:49 PM): TS, want to hook up? Send meg pm. 😀 Var du en i 50-årene som skrøt til meg privat av at du var så godt trent og så bedre ut enn flere i 30 og 40-årene? Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Gjest 6660b...50f skrev (3 minutter siden): Var du en i 50-årene som skrøt til meg privat av at du var så godt trent og så bedre ut enn flere i 30 og 40-årene? Anonymous poster hash: 6660b...50f Dette er problemet med anonyme løsninger. Sfeks Jodel. Nei, jeg er 40. Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Duriello skrev (3 timer siden): Dette er problemet med anonyme løsninger. Sfeks Jodel. Nei, jeg er 40. Ok. Hvor er du fra? Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli (endret) On 3.7.2024 at 5:25 PM, Guest 6660b...50f said: ? Anonymous poster hash: 6660b...50f Var en spøk på "leker ikke butikk". Ellers mye klokskap i "beggars can't be choosers". Endret 15. juli av Theo343 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Gjest 6660b...50f skrev (3 timer siden): Ok. Hvor er du fra? Anonymous poster hash: 6660b...50f Trøndelag. Du? Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Duriello skrev (1 time siden): Trøndelag. Du? Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 15. juli Rapporter Del Skrevet 15. juli Gjest 6660b...50f skrev (Akkurat nå): Anonymous poster hash: 6660b...50f Vestlandet Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 16. juli Rapporter Del Skrevet 16. juli Gjest 6660b...50f skrev (20 timer siden): Anonymous poster hash: 6660b...50f Hvordan ser du ut da?kommer du til Vestlandet ?😅 Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli Tittelen er ikke "har kun sex av og til" men "har ikke hatt sex på mange år". Suksessraten med nåværende metode er 0%. Hvis resultatet er tilfredsstillende, trenger man ikke endre noe. Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 17. juli Rapporter Del Skrevet 17. juli BadCat skrev (37 minutter siden): Tittelen er ikke "har kun sex av og til" men "har ikke hatt sex på mange år". Suksessraten med nåværende metode er 0%. Hvis resultatet er tilfredsstillende, trenger man ikke endre noe. Hvem er du og hvor gammel er du siden du er så engasjert? Er du perfekt? Hva bør gjøres mener du når du mener nåværende metoder ikke har 0 i suksessrate. Du har rett. Jeg har veldig lite nettverk så har ingen å gå «på byen» med og gidder ikke gå alene som en idiot og folj skyr vel desperate folk. Jeg drikker ikke mye lengre. Liker å drikke litt til hygge av og til. Jeg har fiender på anyonyme apper som er ute etter å felle meg og evt gjenkjenne meg og eller mobbe fordi jeg ikke oppnår kjæreste eller sex. Er ikke aktuelt å la seg felle av dette. De som har problem om de må mobbe andre. Jeg har prøvd appene med lite suksess. Får som nevnt flere ganger ofte matcher så jeg er hverken stygg eller lite likt. Men det har ikke gått dit jeg ønsker. Og årene går veldig fort. Har fått høre tidligere av slekt eller tilfeldige, ikke alle skal ha noen,sex er ikke en menneskerett osv. Jeg ønsker meg også barn. Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 18. juli Rapporter Del Skrevet 18. juli Da ble jeg lurt nok en gang selv om jeg spilte med. De maste om snap og å møtes kommende søndag. Ble «venner» på anonym snap og kalte meg et annet navn. Og han Anton Asbjørnsen🙄🤦♀️ Han skulle sende meg bilde av seg selv i dag. Fikk en snap for 30 min siden men var opptatt med andre ting og kom for å åpne da var snapen og jeg fjernet fra snap. Det er helt utrolig hvordan folk kan holde på. Og personen sa jeg var prippen for å være skeptisk til folk og det var grunnen til at jeg ikke fikk meg noe.,, Jeg visste helt tiden det var noen som prøvde å lure meg. Hvorfor skal folk holde på slik! Virker som Gud/noen vil at jeg ikke skal få hverken sex eller langvarig forhold. Føler det er en forbannelse over meg. Fyller 41 år denne helgen og det har vært en kamp å få sex med noen eller langvarig fordild. Hva skal man gjøre? Gi opp og bare akseptere at enkelte av oss er kommet til denne jorden for andre ting enn sex og forhold?? Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) "Jeg har fiender på anyonyme apper som er ute etter å felle meg og evt gjenkjenne meg og eller mobbe fordi jeg ikke oppnår kjæreste eller sex. Er ikke aktuelt å la seg felle av dette. De som har problem om de må mobbe andre." Dette sier veldig mye om omgangskretsen og miljøet man bor i. Tror ikke "Sex" er verdt å rote seg borti da. Men ellers er nok en del på disse appene for å drive litt "fantasy flirt". Dvs. at de egentlig ikke har intensjoner om å gjøre alvor av det. Når det gjelder Sex så er det motsatt av annet i livet. Man angrer som regel kun på sex man har hatt og ikke på sex man ikke har hatt. Endret 22. juli av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Theo343 skrev (49 minutter siden): "Jeg har fiender på anyonyme apper som er ute etter å felle meg og evt gjenkjenne meg og eller mobbe fordi jeg ikke oppnår kjæreste eller sex. Er ikke aktuelt å la seg felle av dette. De som har problem om de må mobbe andre." Dette sier veldig mye om omgangskretsen og miljøet man bor i. Tror ikke "Sex" er verdt å rote seg borti da. Men ellers er nok en del på disse appene for å drive litt "fantasy flirt". Dvs. at de egentlig ikke har intensjoner om å gjøre alvor av det. Når det gjelder Sex så er det motsatt av annet i livet. Man angrer som regel kun på sex man har hatt og ikke på sex man ikke har hatt. Nå må du gi deg. Jeg skal ikke få oppnå sex eller forhold pga plassen man bor og «rare» folk. Er du seriøs her?Kan ikke fatte hva jeg leser. Fu virker bitter selv. Selvsagt vil jeg heller angre på dårlig sex enn å ikke få det i det hele tatt. Heregud har ikke ord. Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Vestlandet er stort, det er forsåvidt trøndelag også 😅 1 Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli Duriello skrev (2 timer siden): Vestlandet er stort, det er forsåvidt trøndelag også 😅 Skulle du komme en tur til nord Vestlandet da?🤣 Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juli Rapporter Del Skrevet 22. juli (endret) 8 hours ago, Guest 6660b...50f said: Nå må du gi deg. Jeg skal ikke få oppnå sex eller forhold pga plassen man bor og «rare» folk. Er du seriøs her?Kan ikke fatte hva jeg leser. Fu virker bitter selv. Selvsagt vil jeg heller angre på dårlig sex enn å ikke få det i det hele tatt. Heregud har ikke ord. Anonymous poster hash: 6660b...50f Det er greit å være varsom med hva man blander seg borti ja. Når man snakker om at folk overvåker om man har sex eller ei så er man nok fort der. Jeg snakker ikke om å angre på dårlig sex, men å rote seg borti ting man angrer på. Noe sex ikke er verdt. Endret 22. juli av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå