Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (9 timer siden):

Det funker den veien også. I tillegg er det en fin måte å holde seg i form og få  en god selvfølelse.

Jeg er aldri ute på byen lengre. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (2 timer siden):

Da blir det verre. Det er lite trolig at det ringer på døra sånn helt plutselig.

Helt sant. Veit ikke min arme råd. Må være muligheter for meg også. Brannfakkel,men folk som er «styggere» enn meg som får både sex og forhold. Har bedt mye til Gud/høyere makter. Det må være min tur nå🙏🙏🤞🤞

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (1 time siden):

Det burde være håp i hengende snøre nå som det er sommer, men det er egentlig bare 2 muligheter. Enten må du ut blant folk eller så må du finne noen online som er i samme ærend.

Til det siste de møter ikke opp. Har ikke gjort en innsats nå men for to år siden avtalte jeg med en fra ca en time herfra jeg bor. Han skulle komme til meg men D det gjaldt logget han av appen og kom tilbake etter en uke eller noe og begynte på samme måte. Måtte bare blokkere. Leker ikke butikk og du kaster ikke vekk tiden min. Enkelt og greit. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

En butikk avvikler ikke drifta hvis første kunde snur i døra. Vil du skylde på en fyr eller skal du prøve igjen?

Det er mindre fallhøyde og mindre skummelt for en fyr hvis dere tar en kaffe ute først. Å invitere hjem er som å invitere til løvinnens hule.

Man skal aldri undervurdere ei løvinne.

 

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (31 minutter siden):

En butikk avvikler ikke drifta hvis første kunde snur i døra. Vil du skylde på en fyr eller skal du prøve igjen?

Det er mindre fallhøyde og mindre skummelt for en fyr hvis dere tar en kaffe ute først. Å invitere hjem er som å invitere til løvinnens hule.

Man skal aldri undervurdere ei løvinne.

 

Enig at det er KJEMPE KLEINT å møtes og rett på sak med noen du aldri har møtt for og det blir sikkert keitete etc. Derfor hadde man foretrukket å kjent de,datet litt først og føle seg trygg,men månedene og årene går med lite som skjer så what are you going to do. Har som nevnt flere matcher på fb dating men mange bor laaangt unna så nytteløst akkurat der. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...