Yakamaru Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar 5 minutes ago, knopflerbruce said: Hvis noen (la oss ikke narre oss selv og tro at "alle" er på OnlyFans) selger seg på den måten, er det greit. Selvrespekt er en fin bil, men gutta boys som mangler den kan ikke kreve mer selvrespekt fra andre, for eksempel om de skal "pule rundt" og tro det er andre regler for dem enn for kvinner. Ikke minst kan man jo lure på hvilken selvrespekt de menn som ser på OnlyFans har, den går like mye ned som den som faktisk tjener penger på det. Om noe, er man jo i alle fall i en posisjon hvor man tjener noe på det om man er den som lager contentet - kontra idioten som blakker seg på å konsumere. ..Med en slik Avatar vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst. For deg er det greit da du kommer av som en white knight/player. For de som ser etter noe seriøst og ikke vil ha en kvinne som selger seg billig til alle som gir hu en hundrelapp, nei. Dette er ikke en kvinne som verdsetter seg høyt hvis hun har en OF konto. Oppimot 60% av kvinnfolka på OF har problemer med å finne for ikke å snakke om holde på en date. Burde da gå opp for deg at denna holdningen ikke virker. Selger hun seg billig vil menn rette seg etter det og behandle henne deretter. 1 2 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Yakamaru skrev (1 minutt siden): ..Med en slik Avatar vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst. For deg er det greit da du kommer av som en white knight/player. For de som ser etter noe seriøst og ikke vil ha en kvinne som selger seg billig til alle som gir hu en hundrelapp, nei. Dette er ikke en kvinne som verdsetter seg høyt hvis hun har en OF konto. Oppimot 60% av kvinnfolka på OF har problemer med å finne for ikke å snakke om holde på en date. Burde da gå opp for deg at denna holdningen ikke virker. Selger hun seg billig vil menn rette seg etter det og behandle henne deretter. Men kanskje du skal slutte å abonnere på disse kvinnene og hele tiden gå etter de? Ærlig talt mann, dette er flaut å lese. Du vet at de aller fleste kvinner ikke har en OF-konto, ikke sant? Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar 2 minutes ago, Guest 0eb22...804 said: Men kanskje du skal slutte å abonnere på disse kvinnene og hele tiden gå etter de? Ærlig talt mann, dette er flaut å lese. Du vet at de aller fleste kvinner ikke har en OF-konto, ikke sant? Anonymous poster hash: 0eb22...804 Que pasa? Jeg abonnerer ikke på noe som helst. Har ikke en gang konto der. Nå projiserer du. Det har aldri blitt nevnt at de fleste hverken menn eller kvinner har en OF konto. Nå projiserer du enda en gang. Dette er for flaut å lese. Ikke rart du gjemmer deg en anonym gjestekonto, du er rett og slett feig. 2 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar 11 minutes ago, Guest 0eb22...804 said: Jeg håper kvinnene i utlandet ser hvor lite empati du har for kvinner. For det er faktisk skummelt. Er ikke du rammet av sykdom selv? Du vet at kvinner også kan rammes av det, sant, og forhindre både karriere og det å stifte familie? Eller tror du det bare er menn som kan bli syke og ha det vanskelig i samfunnet i dag? Hvorfor har du sløst bort tiden din i 20-årene mister, hvorfor har ikke du fått barn? Hæ? Oi, du er syk? Nekter jeg å tro, du har bare sløset bort tiden din. Hører du hvor slemt det høres ut? Ja? Men det er greit å snakke sånn om kvinner? Anonymous poster hash: 0eb22...804 Hvorfor blander du inn sykdom i dette her? Er det coping-mekanismen din fordi du ikke hadde noe annet å svare? Er sykdom en faktor i at mange går på rundgang blant flere? Kom igjen. Jeg har empati med de som fortjener det, og du virker aldeles ikke som noen som tåler en annen mening, litt som feminister som prøver å putte ord i andres munn fordi meningene som fremmes er for vonde å ta innover seg. 11 minutes ago, Guest 0eb22...804 said: Jeg vil heller være ensom og dø alene enn å tilbringe tid med slike menn. En ting er iallfall veldig sikkert: religiøse mennesker, er sjeldent gode mennesker. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Det er ditt valg. Det virker som du har det behagelig så lenge folk er enige med deg og muliggjør din adferd. 🙂 4 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Neffi skrev (1 time siden): (...) hullet ellers blir til et redskap som kan brukes til hva som helst som måtte behage. Eksempelvis lage kaffe, middag, (...) Jeg tør knapt tenke på hvordan du lager kaffe og middag. /humor 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (1 time siden): Bruker maks 1500,- kroner på utseendet i året og det er 3 hårklipper. Men når det er kvinner med mye sminke, løshår og plastisk kirurgi du liker så er det en annen sak. Kanskje 100,- på en ny mascara om den jeg sjeldent bruker plutselig blir tørr. Hva er det med menn å klage over damene de runker til og forguder og vil ligge med og gifte seg med egentlig? Jeg forstår meg virkelig ikke på dere. Er det bitterhet dette? Anonymous poster hash: 0eb22...804 Disse er sjelden de samme kvinnene. Man runker til ett slag, men ville nok ofte ikke tatt i vedkommende med en telefonstolpe engang. Man forguder gjerne en helt annen type kvinner, noen av disse kunne man sikkert ville giftet seg med, men deri ligger ingen automatikk. Alt ettersom hva man forguder ved de. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (1 time siden): Snakker fakta. Hadde jeg skrevet med mitt faktiske brukernavn hadde du bare kalt meg mye usmakelig piss. Ekkelt det der syns jeg. Hvorfor er det sånn biologisk skal tro? Det gir bare mer og mer mening at menn aldri vil se på kvinner som faktiske mennesker og likestilte. Det ligger ikke i DNA-et deres å se på de som noe annet enn reproduserende individer. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Det ligger i DNAet til menn å ikke kreve mer av kvinner enn de kan mestre. Enkelte kryp tror kvinner ikke kan mestre noe mer enn oppvaskbenken, men for den absolutt største majoriteten vil det vise seg ved at de tar kvinnen for det hun presenterer seg som. Som for eksempel, om en kvinne tilbyr seg å bytte dekk på bilen, da ville enhver mann latt henne gjøre dette. Men viser hun ikke denne evnen eller ønsket om å gjøre det, da vil heller ikke mannen forvente eller kreve det. Så alle de kvinnene som bringer sminke, skjønnhet, et hull, sengehygge, og slike ting - og absolutt ingenting annet, de vil man ikke forvente at bringer noe annet enn akkurat dét. Du vet - disse kvinnene som tror menn bare vil ha sex, typisk. For hva annet har de noen gang tilbydt en mann, så hva annet har noen gang blitt forventet av dem. 2 2 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar fokkeslasken skrev (4 minutter siden): Disse er sjelden de samme kvinnene. Man runker til ett slag, men ville nok ofte ikke tatt i vedkommende med en telefonstolpe engang. Man forguder gjerne en helt annen type kvinner, noen av disse kunne man sikkert ville giftet seg med, men deri ligger ingen automatikk. Alt ettersom hva man forguder ved de. Vel, takk for at du bekrefter dette. Det sier mye. Tro meg når jeg sier at dette gjør meg så utrolig glad for at jeg velger singellivet og ikke har sex med menn. Virkelig, du aner ikke hvor takknemlig jeg er for at jeg alltid har hatt selvrespekt. Skulle ønske jeg var foruten de to forholdene mine tidligere naturligvis, men gjort er gjort, nå vet jeg hvordan man kontrollerer forelskelse: man unngår det, og skjer det, så fortrenger man det og bryter med mannen det gjelder. Selv om det er usmakelig det jeg har lært så er jeg også takknemlig for det. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar fokkeslasken skrev (Akkurat nå): Det ligger i DNAet til menn å ikke kreve mer av kvinner enn de kan mestre. Enkelte kryp tror kvinner ikke kan mestre noe mer enn oppvaskbenken, men for den absolutt største majoriteten vil det vise seg ved at de tar kvinnen for det hun presenterer seg som. Som for eksempel, om en kvinne tilbyr seg å bytte dekk på bilen, da ville enhver mann latt henne gjøre dette. Men viser hun ikke denne evnen eller ønsket om å gjøre det, da vil heller ikke mannen forvente eller kreve det. Så alle de kvinnene som bringer sminke, skjønnhet, et hull, sengehygge, og slike ting - og absolutt ingenting annet, de vil man ikke forvente at bringer noe annet enn akkurat dét. Du vet - disse kvinnene som tror menn bare vil ha sex, typisk. For hva annet har de noen gang tilbydt en mann, så hva annet har noen gang blitt forventet av dem. Men likevel velger mennene disse kvinnene gang på gang, og de er også utro med disse kvinnene selv om de har en kvinne på hjemmebane som tilbyr noe annet enn bare sex. Dette fordi det også er noe menn verdsetter stort. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (43 minutter siden): Hø? Det har jeg aldri hatt. Jeg har vært i to lengre forhold, begge varte i over 3 år.... Ingen har plukket opp en stafettpinne utover det fordi jeg ikke har gitt de noen. De som er i min omgangskrets nå, altså mennene, har jeg ikke hatt sex med. Tror du må lese det jeg skrev igjen... Tror du ikke det finnes andre hobbyer en mann og kvinne kan ha til felles enn sex!? 😛 Anonymous poster hash: 0eb22...804 Jeg holder selvfølgelig åpent for at jeg surrer med hvem som er hvem. Slikt skjer gjerne med anonyme. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Yakamaru skrev (35 minutter siden): Que pasa? Jeg abonnerer ikke på noe som helst. Har ikke en gang konto der. Nå projiserer du. Det har aldri blitt nevnt at de fleste hverken menn eller kvinner har en OF konto. Nå projiserer du enda en gang. Dette er for flaut å lese. Ikke rart du gjemmer deg en anonym gjestekonto, du er rett og slett feig. Noe som forøvrog er helt unødvendig her. Dette er ikke kvinneguiden hvor moderatorene er mildest talt ubrukelige i så henseende. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (8 minutter siden): Men likevel velger mennene disse kvinnene gang på gang, og de er også utro med disse kvinnene selv om de har en kvinne på hjemmebane som tilbyr noe annet enn bare sex. Dette fordi det også er noe menn verdsetter stort. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Det var uhyre simplistisk. Her er en mer vanlig grunn for utroskap: Vel og merke, dette gjelder voksne folk. Ikke tenåringer og slike som knapt er tørre bak øra og har så mye hormoner at de knapt husker navnet sitt. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (15 minutter siden): Vel, takk for at du bekrefter dette. Det sier mye. Tro meg når jeg sier at dette gjør meg så utrolig glad for at jeg velger singellivet og ikke har sex med menn. Virkelig, du aner ikke hvor takknemlig jeg er for at jeg alltid har hatt selvrespekt. Skulle ønske jeg var foruten de to forholdene mine tidligere naturligvis, men gjort er gjort, nå vet jeg hvordan man kontrollerer forelskelse: man unngår det, og skjer det, så fortrenger man det og bryter med mannen det gjelder. Selv om det er usmakelig det jeg har lært så er jeg også takknemlig for det. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Bekrefter? Jeg var uenig med deg da du virker til å tro noe helt annet enn det jeg skrev. 4 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar fokkeslasken skrev (4 minutter siden): Bekrefter? Jeg var uenig med deg da du virker til å tro noe helt annet enn det jeg skrev. Kvinnesynet. Over og ut, out of sight out of mind.. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (7 minutter siden): Kvinnesynet. Over og ut, out of sight out of mind.. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Kvinnesynet? Hva tenker du på? At de kan runke til noen andre enn de de vil ha som kone? I så fall - mener du kvinner gjør noe annet? Som at de alle sammen vil gifte seg med en (eller alle) fra Chippendales, for eksempel? 1 Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (25 minutter siden): Kvinnesynet. Over og ut, out of sight out of mind.. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Du bør ta et oppgjør med deg selv. Du er ekstremt kynisk og snerversynt etter noen få dårlige erfaringer. Som sagt tidligere så gjelder ikke det alle menn. Du grer alle under samme kam. Ts Anonymous poster hash: 6660b...50f Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Yakamaru skrev (1 time siden): ..Med en slik Avatar vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst. For deg er det greit da du kommer av som en white knight/player. For de som ser etter noe seriøst og ikke vil ha en kvinne som selger seg billig til alle som gir hu en hundrelapp, nei. Dette er ikke en kvinne som verdsetter seg høyt hvis hun har en OF konto. Oppimot 60% av kvinnfolka på OF har problemer med å finne for ikke å snakke om holde på en date. Burde da gå opp for deg at denna holdningen ikke virker. Selger hun seg billig vil menn rette seg etter det og behandle henne deretter. Poenget mitt er jo at disse som kjøper OF-tjenester sannsynligvis ikke ser på dette som noe problem, siden de kjenner tjenesten og vet hva det går ut på. Hadde de hatt motforestillinger, ville de ikke brukt pengene sine der. Nå vet jeg ikke hvor lett det er å finne menn som henger på OF eller liknende, skal sies. Kanskje dette er et slags lukket datingmarked. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar Gjest 0eb22...804 skrev (4 timer siden): Hva er de negative konsekvensene av det? Det skal ikke så mange menn til for å sette ganske mange barn til verden, om du tenker på folketallet og barn som settes til verden. Ensomhet og sånt er jo et problem og skadelig for begge kjønn, men man kan bestille en enveis billett til Asia eller flytte til Amsterdam, hvis du skjønner hva jeg mener. Enkelt og greit: det er ikke kommunisert noen som helst steder i denne tråden, på dette forumet generelt, at menn ønsker noe mer enn sex og pene damer. Ikke et eneste sted skriver en mann om kjærlighet og trygghet. Det er konstant utdriting av kvinner og konstant hat og klaging over at unge, attraktive kvinner ikke velger de. Noen ønsker barn, men kommer ikke på dette før de er 35+ og blir grinete for at 20-åringen ikke vil føde barn for de. Det er derimot kommunisert flere steder, at enkelte kvinner ønsker en lojal, trygg mann og en god relasjon. Store kjønnsforskjeller. Så lenge det er slik, er det nok for kvinner å tilby sex og kroppen sin. For det er det mennene vil ha. Anonymous poster hash: 0eb22...804 De negative konsekvensene av at menn melder seg ut av datingmarkedet? Ærlig talt da. Hvem tror du er igjen i datingmarkedet når det skjer? De som er igjen er de som ikke er interessert. Hvordan føles det egentlig når de du får tak i ikke egentlig er interesserte? Du har klaget nok på at menn bare vil pule. Og det er det som er resultatet. Og så klager du på resultatet. Og nå spør du hva de negative konsekvensene er. Man kan bli svett av mindre... Det eneste jeg sitter igjen med fra det er at du ikke skjønner at dette er en konsekvens av at menn melder seg ut. Lettere å bare hoppe til konklusjonen om at "alle" menn er slik i stedet for å engang tenke tanken om at man kan ha hatt noe av skylden selv for at de gode mennene holder seg milevis unna og bare drittsekkene er igjen. 2 2 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar fokkeslasken skrev (42 minutter siden): De negative konsekvensene av at menn melder seg ut av datingmarkedet? Ærlig talt da. Hvem tror du er igjen i datingmarkedet når det skjer? De som er igjen er de som ikke er interessert. Hvordan føles det egentlig når de du får tak i ikke egentlig er interesserte? Du har klaget nok på at menn bare vil pule. Og det er det som er resultatet. Og så klager du på resultatet. Og nå spør du hva de negative konsekvensene er. Man kan bli svett av mindre... Det eneste jeg sitter igjen med fra det er at du ikke skjønner at dette er en konsekvens av at menn melder seg ut. Lettere å bare hoppe til konklusjonen om at "alle" menn er slik i stedet for å engang tenke tanken om at man kan ha hatt noe av skylden selv for at de gode mennene holder seg milevis unna og bare drittsekkene er igjen. Gode menn hadde skjønt at det er nok av gode damer der ute også. Men som vi kvinner får beskjed om når vi har gått på en smell og stolt på feil mann: det er deres egen feil, de får velge bedre neste gang. Ikke gå etter løstøsene som ligger med alle. Ikke kast bort tiden på feil damer. Dette er innafor å si til kvinner, men ikke til menn, av en eller annen grunn. Stor ubalanse blant kjønnene her. Jeg tenker at de som dater får kose seg og vi som har trukket oss unna får glede oss over det. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 Skrevet 12. januar Rapporter Del Skrevet 12. januar fokkeslasken skrev (2 timer siden): Kvinnesynet? Hva tenker du på? At de kan runke til noen andre enn de de vil ha som kone? I så fall - mener du kvinner gjør noe annet? Som at de alle sammen vil gifte seg med en (eller alle) fra Chippendales, for eksempel? Forskjellen er vel at menn snakker nedlatende om kvinnene de runker til og gjør de til seksuelle objekter. Har til gode å høre kvinner slenge dritt om chippendales gutta. Det jeg tenker på mtp kvinnesyn. Men jeg orker ikke, syns hele greia bare er tåpelig og trist. Vet ikke hvorfor jeg bryr meg om dette egentlig, det angår jo ikke meg når jeg tenker meg om. 😀 God helg. Anonymous poster hash: 0eb22...804 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå