Boing_80 Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 vidor skrev (16 minutter siden): Det er vel et begrep at et spill er 80-talls vanskelig. Det hang vel sammen med prisen på spillene og at produsentene ville at du skulle få litt spilletid før du var igjennom hele spillet. I dag er jo problemet mer at folk har alt for mange spill og ikke har tid til dem, noe som gjør at spillene forenkles ganske mye. Dette er vel også folk krever fordi dem trenger en arena dem føler seg bra på i større grad enn før grunnet sosiale media. Det begrepet er vel ikke soulslike? Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Duriello skrev (37 minutter siden): 1100 spill, respekt! Tror jeg har 300 og har ikke testa halvparten av de. 🤫 Nå skal det sies at rundt 100 av de spillene er slike gratisspill som følger med i samlinger (bundles). Men ja, interessen for dataspill er stor hos meg. Når en er i fulltidsjobb og trener 3 ganger i uken så blir tiden til spilling litt begrenset, men den finner man likevel. Greit å være singel da Jeg pleier å være avkoblet når det gjelder chat og slikt. Litt dårlige erfaring med scammere og slikt. Endret 1. januar av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Duriello skrev (6 minutter siden): 1100 spill, respekt! Tror jeg har 300 og har ikke testa halvparten av de. 🤫 Etter min mening er det indie spill som er det store for min del. De har jeg en del av. 2 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Boing_80 skrev (Akkurat nå): Etter min mening er det indie spill som er det store for min del. De har jeg en del av. Mange fantastiske indiegames ja 😄 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (11 minutter siden): Etter min mening er det indie spill som er det store for min del. De har jeg en del av. Duriello skrev (9 minutter siden): Mange fantastiske indiegames ja 😄 Indiegames er definitivt ofte mer spennende ja 😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar vidor skrev (34 minutter siden): Det er vel et begrep at et spill er 80-talls vanskelig. Det hang vel sammen med prisen på spillene og at produsentene ville at du skulle få litt spilletid før du var igjennom hele spillet. I dag er jo problemet mer at folk har alt for mange spill og ikke har tid til dem, noe som gjør at spillene forenkles ganske mye. Dette er vel også folk krever fordi dem trenger en arena dem føler seg bra på i større grad enn før grunnet sosiale media. Roguelikes er fortsatt 80-talls vanskelige 😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (18 minutter siden): Det begrepet er vel ikke soulslike? Aldri spilt, men de er jo veldig fristende Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar (endret) Entern skrev (16 minutter siden): Indiegames er definitivt ofte mer spennende ja 😀 Oh yes! Slikt som disse spillene: https://store.steampowered.com/app/682530/MarZ_Tactical_Base_Defense/ https://store.steampowered.com/app/727570/After_the_Collapse/ Endret 1. januar av Boing_80 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar (endret) Entern skrev (8 timer siden): Aldri spilt, men de er jo veldig fristende Jeg er ganske sikker på at From Software som er fra Japan har en del buddhisme/taoisme i sine spill. Her er det en mener det: https://duniagames.co.id/discover/article/5-pelajaran-hidup-yang-bisa-diambil-dari-game-souls-like/en For eks. står det i artikkelen: Anger and rage have been the main issue and are counterproductive for many people in pursuing their goals. Being frustrated can ruin everything you’re trying to do. This holds true in Soulslike games, we find ourselves killed instantly in boss fights, resulting in us getting frustrated. As a result, we can’t think clearly, instead, we may start throwing attacks without any calculation whatsoever, which makes us die even faster. Instead of getting frustrated, you need to stay focus, patient, and vigilant in dealing with the enemies. By doing that, you will be calmer and collected in going up against even the most brutal boss fight. And, it also works in real life. In dealing with any problems, we need to be able to think clearly and not bow down to anger. Har du sett disse rage quit videoene på YouTube? Det er utrolig hvor sinte noen kan bli fordi de taper i et spill! Noen av disse videoene er nok ment å være underholdende og skaperne blir sikkert sponset av ulike produsenter. Men likevel. Knuse tastaturet, kaste spaken i veggen osv. Endret 1. januar av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske sikker på at From Software som er fra Japan har en del buddhisme/taoisme i sine spill. Her er det en mener det: https://duniagames.co.id/discover/article/5-pelajaran-hidup-yang-bisa-diambil-dari-game-souls-like/en Veldig interessant, takk! 😀👍 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar I dag orker jeg ikke fartsfylte spill og turen er kommet til Against the storm. Spillet har fått god kritikk og jeg er spent på hvordan det er. Tar også en runde i Xcom 2. https://store.steampowered.com/app/1336490/Against_the_Storm/ https://store.steampowered.com/app/268500/XCOM_2/ Kanskje runde av kvelden med noen kamper i Civilization 6 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar (endret) Dette spillet er veldig morsomt og du vil le godt når du spiller det https://store.steampowered.com/app/1558930/Little_Orpheus/ Endret 8. januar av Boing_80 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Hvis du foretrekker relativt rolige humor-greier så kan The Stanley Parable anbefales på det varmeste. Dette er en 2013-greie som også har fått en nyere ultra deluxe versjon med mye ekstra innhold. Spillet begynte som en gratis mod, men fikk etter hvert sin egen Steam-release grunnet populariteten. Vel fortjent spør du meg. Endret 8. januar av vidor 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 8. januar Forfatter Del Skrevet 8. januar vidor skrev (8 minutter siden): Hvis du foretrekker relativt rolige humor-greier så kan The Stanley Parable anbefales på det varmeste. Dette er en 2013-greie som også har fått en nyere ultra deluxe versjon med mye ekstra innhold. Spillet begynte som en gratis mod, men fikk etter hvert sin egen Steam-release grunnet populariteten. Vel fortjent spør du meg. Det spillet har jeg 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Hei, 39 år og hekta på BG3 om dagen. Leter etter likesinnede å spille med. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Har begynt på Deus Ex Human Revolution på Ps3 spiller på middels vanskelighetsgrad, såkalt give me a challenge. Skikkelig kult med surround. Tror jeg spilte et tidligere spill på Xbox... Men jag hadde aldri PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå