Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har som oftest et bilde av hvordan de fleste brukerene ser ut som haha Du er ikke den eneste der, for det har Cassidy Tvillingene også.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Du er ikke den eneste der, for det har Cassidy Tvillingene også.😉😉 Prøv å beskrive meg😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Prøv å beskrive meg😉 Cassidy Tvillingene ser deg for oss som en søt jente med blå øyne og blondt langt hår med fall i.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser deg for oss som en søt jente med blå øyne og blondt langt hår med fall i.😊😊🥰🥰 Ganske mørk blondt og kanskje ikke akkurat søt. Nå ble jeg smigret🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Søndag 1 September 2024 blir en vemodig dag da går presten som stedte min mor til hvile i 2011 og min far til hvile 2023 av med pensjon 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade og varme i hjertene våre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (22 minutter siden): Jeg tror @Maskinfører misliker kaker! Åhh K.A.K.er Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (37 minutter siden): Så du vil gå i kostymet til kakemonsteret? Ja Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Søndag 1 September 2024 blir en vemodig dag da går presten som stedte min mor til hvile i 2011 og min far til hvile 2023 av med pensjon 1. september blir en tung dag for meg også. Vi kan trøste hverandre den dagen❤️ Kom på at det er i morgen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ganske mørk blondt og kanskje ikke akkurat søt. Nå ble jeg smigret🥰 Cassidy Tvillingene brukte litt Irish Sharm vi.🍀☘️😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åhh K.A.K.er Derfor jeg ikke har noen kaker igjen? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja hehe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 1. september blir en tung dag for meg også. Vi kan trøste hverandre den dagen❤️ Kom på at det er i morgen Da skal Cassidy Tvillingene tenke på deg.♥️♥️🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene brukte litt Irish Sharm vi.🍀☘️😉😉🥰🥰 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 😍 😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Tuss drømmer om oss! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Snart har dagboken 1000 sider! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Lurer på om jeg skal bestille en slik bedramme til Mamma og Pappa neste år grava er ferdig nå fredet 40 år 🕯️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå