Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har ingen nære venner, der har vi bare hverandre. Men vi har noen få venner i Real Life som vi kan prate med på butikken eller på Gmail og sånn, men vi prater aldri om personlige ting med dem ansikt til ansikt.😊😊

Nei å dele er oftest ikke smart. :no:

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Nei å dele er oftest ikke smart. :no:

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi som har opplevd både fysisk og psykisk vold i fra våre to alkoholiserte foreldre i hele oppveksten vår og vi har også opplevd mobbing gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen, vi vet hvor lite smart det er å dele sånne ting.:yes::yes: Vi har bare delt dette med forumvenner her inne som vi stoler på.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi som har opplevd både fysisk og psykisk vold i fra våre to alkoholiserte foreldre i hele oppveksten vår og vi har også opplevd mobbing gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen, vi vet hvor lite smart det er å dele sånne ting.:yes::yes: Vi har bare delt dette med forumvenner her inne som vi stoler på.:yes::yes:

Enig, mye burde man holde for seg selv og fagfolk.

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, det verste fra oppveksten vår deler vi bare med fastlegen og psykologen vår.:yes::yes:

Jeg har alltid foretrukket å være venner med eldre fordi de ofte følger sosiale regler bedre. Dessverre kan dem misbruke og derfor føler jeg meg ikke  trygg på å dele alt med fagfolk.

Når folk sier dem er snille så er dem ofte slemme. Best å ikke prøve. :no:

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 minutter siden):

Jeg har alltid foretrukket å være venner med eldre fordi de ofte følger sosiale regler bedre. Dessverre kan dem misbruke og derfor føler jeg meg ikke  trygg på å dele alt med fagfolk.

Når folk sier dem er snille så er dem ofte slemme. Best å ikke prøve. :no:

Akkurat det som du sier der, har Cassidy Tvillingene opplevd mye av i oppveksten vår, vi har til og med blitt sviktet av våre egne foreldre.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Akkurat det som du sier der, har Cassidy Tvillingene opplevd mye av i oppveksten vår, vi har til og med blitt sviktet av våre egne foreldre.:yes::yes:

Det er vanskelig å skulle stole på noen igjen. Tror dessverre det ikke er fullt mulig.

Tenker ofte at folk som vil noe godt ofte har dårlige hensikter, noe som er vanskelig å se på forhånd. :no:

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Det er vanskelig å skulle stole på noen igjen. Tror dessverre det ikke er fullt mulig.

Tenker ofte at folk som vil noen godt ofte har dårlige hensikter, noe som er vanskelig å se på forhånd. :no:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:yes::yes: Vi vet at vi aldri kommer til å få noe godt eller bra forhold til foreldrene våre.:no::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...