Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Den låta fikk meg til å gi totalt faan 😁 Og vil for alltid digge den og albumet det er på, samt det meste andre de har gitt ut 😎🥰 Onkel_Stewart skrev (39 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Min Prodigy favoritt, som jeg har mest gode minner fra, er når jeg kom glidene inn på mopeden min og entret ungdomsklubben til denne bænger'n.. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (11 minutter siden): Min Prodigy favoritt, som jeg har mest gode minner fra, er når jeg kom glidene inn på mopeden min og entret ungdomsklubben til denne bænger'n.. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke No Good er sånn veldig, den er rett og slett No Good for min del, men jeg opplever at det er lite de ga ut før tidligst '94 som jeg finner bra. Jeg foretrekker langt på vei Smack My Bitch Up, den trøkker! Den er også kul, men en av de jeg liker mindre, hehe 😁 NoGood har en veldig spesiell histore for meg og vil alltid være en av mine favoritter, den og Music for the jilted generation kom ut i '94 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin mandagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (40 minutter siden): Min Prodigy favoritt, som jeg har mest gode minner fra, er når jeg kom glidene inn på mopeden min og entret ungdomsklubben til denne bænger'n.. Yeah Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin mandagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg og valpen var nettopp på en fin tur, han var helt superperfekt i oppførsel og gjorde alt rett når vi trente 😃 Føler meg skikkelig stolt 🐶🥰 Håper dere også har en fin mandagskveld 🍀🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Yeah Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg og valpen var nettopp på en fin tur, han var helt superperfekt i oppførsel og gjorde alt rett når vi trente 😃 Føler meg skikkelig stolt 🐶🥰 Håper dere også har en fin mandagskveld 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en fin mandagskveld begge to, og vi er glade for å høre at du og valpen har hatt en fin tur.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin mandagskveld begge to, og vi er glade for å høre at du og valpen har hatt en fin tur.🥰🥰🐶🐶 Det er fint å høre at dere har det fint 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er fint å høre at dere har det fint 🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at du og valpen har det fint.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene liker å høre at du og valpen har det fint.🥰🥰🐶🐶 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🐶🥰 Om der finnes en Gud av godhet, så sender han det beste av voodoo i din retning.. Både vovve og Mamma ønskes en super-kose overdose!! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Onkel_Stewart skrev (1 minutt siden): Om der finnes en Gud av godhet, så sender han det beste av voodoo i din retning.. Både vovve og Mamma ønskes en super-kose overdose!! Tusen❤️takk🤣🐶🥰 Håper du har en fin kveld🍀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene støtter den vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kosemosekveld ønskes til Tripp og voffen 🥰🤗 eller til alle i tråden egentlig 🥰 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk🤣🐶🥰 Håper du har en fin kveld🍀 Alt vel & null stress. 😊 Alt er forbanna kjærleik ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Kosemosekveld ønskes til Tripp og voffen 🥰🤗 eller til alle i tråden egentlig 🥰 Tusen❤️takk og det samme til deg 🍀🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og det samme til deg 🍀🐶🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Trippelure skrev (37 minutter siden): Yeah Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg og valpen var nettopp på en fin tur, han var helt superperfekt i oppførsel og gjorde alt rett når vi trente 😃 Føler meg skikkelig stolt 🐶🥰 Håper dere også har en fin mandagskveld 🍀🐶🥰 Valpen din har fått et navn DOG MEAT er en i forumet har det det navn @N-4K0 husker du voff voff voff voff voff voff voff 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Cassidy Tvillingene ser at du er ute med skøyerstrekene dine igjen vi @MR SPEED😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå