Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, man blir lett husket da! Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 🧡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Ja og så har jo Cassidy Tvillingene langt mørkerødt hår begge to. Ciara har håret ned til langt på ryggen, og Ciaran har håret til litt nedom skuldrene.😊😊 Kassettspiller skrev (36 minutter siden): Sikkert sjalu. Langt hår er fint.💚 Har hår til korsryggen om det er flatt, men har egentlig litt bølger så da kan det bli litt kortere. Jeg pleide å ha skulderlangt mørkt hår men nå er det kort og grått 😅 Ikke så kort som en periode det var helt kort, må være langt nok til å gres bakover fordi det «tynnes» oppå Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Jeg tror vi skremte @Maskinfører. Kanskje vi må ta fram popcorn for at han skal komme? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Entern skrev (3 minutter siden): Jeg pleide å ha skulderlangt mørkt hår men nå er det kort og grått 😅 Ikke så kort som en periode det var helt kort, må være langt nok til å gres bakover fordi det «tynnes» oppå Måne? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Entern skrev (3 minutter siden): Jeg pleide å ha skulderlangt mørkt hår men nå er det kort og grått 😅 Ikke så kort som en periode det var helt kort, må være langt nok til å gres bakover fordi det «tynnes» oppå Cassidy Tvillingene tenker at evolusjonen har bestemt at det skal gå den veien.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Måne? Begynnende På den annen side har jeg høye fine dramatiske viker 😃😃😃 På et tidspunkt møtes de og da er det GAME OVER 😆 Men sånn er det, er jo over dobbelt så gammel som tvillingene 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Jeg tror vi skremte @Maskinfører. Kanskje vi må ta fram popcorn for at han skal komme? Cassidy Tvillingene tenker at han kommer innom her i løpet av natten.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at evolusjonen har bestemt at det skal gå den veien.🤣🤣👍👍 Det var godt tenkt 😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at han kommer innom her i løpet av natten.😊😊 Det tror jeg og 😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Entern skrev (2 minutter siden): Begynnende På den annen side har jeg høye fine dramatiske viker 😃😃😃 På et tidspunkt møtes de og da er det GAME OVER 😆 Men sånn er det, er jo over dobbelt så gammel som tvillingene 😅 Sett mange studenter som mister håret pga. stress, så tror det er vanligere enn man skulle trodd. Så går det ann å kle å være skallet om det blir aktuelt.😅 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at han kommer innom her i løpet av natten.😊😊 Han har jobbet i dag så. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Entern skrev (1 minutt siden): Det var godt tenkt 😀😀😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og 😊 Cassidy Tvillingene snakker mye med han her inne om natten.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Han har jobbet i dag så. Cassidy Tvillingene snakker ofte med han her om natten selv om han skal på jobb dagen etterpå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene snakker ofte med han her om natten selv om han skal på jobb dagen etterpå.😊😊 Han sover aldri? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Han sover aldri? Cassidy Tvillingene opplever ofte at han sovner når vi snakker sammen her inne om nettene, og da forteller han at han sovnet når vi snakker med han nestedag.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene opplever ofte at han sovner når vi snakker sammen her inne om nettene, og da forteller han at han sovnet når vi snakker med han nestedag.😉😉 Så sover han i gravemaskinen på jobb. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Så sover han i gravemaskinen på jobb. Cassidy Tvillingene tror nok at han er våken og fokusert på jobben, for det er en veldig viktig jobb han har.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at han er våken og fokusert på jobben, for det er en veldig viktig jobb han har.😊😊 Ja, men ikke sunt å sove lite.😔 Håper damen passer på han snart. 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå