Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Men Tuss er hos meg nå?? Ja 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😻😻 Så jeg er i huset ditt? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Så jeg er i huset ditt? Ja 😋 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😋 😋 Fint hus! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fint hus! Ja det er fint 😋😋😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er fint 😋😋😻😻 Naboene bråker litt.🥲 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Naboene bråker litt.🥲 Ja men det er bra 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja men det er bra 🥰 🥰 Du liker bråkete naboer? Her jeg bor hører jeg ALT hva dem driver med. Og det er et par. 😓 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Du liker bråkete naboer? Her jeg bor hører jeg ALT hva dem driver med. Og det er et par. 😓 Bråker sjæl så 😻 ja da bråker de fælt ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hvorfor bruker fugler rullestol når dem kan fly?😏 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bråker sjæl så 😻 ja da bråker de fælt ☹️☹️ Du bråker ikke nå? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bråker sjæl så 😻 ja da bråker de fælt ☹️☹️ Ja og veldig flaut å skulle ta det opp, så tørr ikke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (1 time siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Kassettspiller skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitter dere på sofaen sammen eller i hvert deres rom? Cassidy Tvillingene sitter i hver vår godstol i stuen nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (12 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Cassidy Tvillingene sitter i hver vår godstol i stuen nå.😊😊 Godstol er topp! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Cassidy Tvillingene sitter i hver vår godstol i stuen nå.😊😊 Ja men det er godt 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Ja og veldig flaut å skulle ta det opp, så tørr ikke. Nei det forstår jeg ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Du bråker ikke nå? Nei 😀😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå