Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): @Maskinfører spiste opp maten min. Skjønner Cassidy Tvillingene er veldig glade i fersk selvfanget fisk.🐟🐟😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): @Maskinfører spiste opp maten min. Skjønner https://www.godt.no/oppskrifter/suppe/12698/kremet-kyllingsuppe Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er veldig glade i fersk selvfanget fisk.🐟🐟😋😋 Bor dere nærme vann? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): https://www.godt.no/oppskrifter/suppe/12698/kremet-kyllingsuppe Skal la @Maskinfører lage maten til meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Skal la @Maskinfører lage maten til meg. https://www.dagens.no/underholdning/gamle-dvd-er-er-verdt-mye-penger-sjekk-samlingen-din-for-disse-filmen Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Nå kan @Pal Fungi få profilbilde og poste mer! Det blir hyggelig!💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Bor dere nærme vann? Cassidy Tvillingene har en 10 minutters gåtur ned til kaien hvor vi fisker, og der på kaien ligger også Kiwibutikken. Og tvers over gaten ligger Rema 1000.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Nå kan @Pal Fungi få profilbilde og poste mer! Det blir hyggelig!💚 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en 10 minutters gåtur ned til kaien hvor vi fisker, og der på kaien ligger også Kiwibutikken. Og tvers over gaten ligger Rema 1000.😊😊 Tar dere med termos med kaffe? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tar dere med termos med kaffe? Av og til, men Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe oss cappuccino på kaffeautomaten i gangen på kiwibutikken, og så kjøper vi oss litt mat på kiwi som nistemat.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august @Kassettspiller, jeg må si jeg er imponert over hvor kunnskapsrik og velformulert du er for å være såpass ung. Jeg bøyer meg i hatten, som noen sa 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): @Kassettspiller, jeg må si jeg er imponert over hvor kunnskapsrik og velformulert du er for å være såpass ung. Jeg bøyer meg i hatten, som noen sa 😉 På diskusjon eller KG? Men takk uansett.💚 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): På diskusjon eller KG? Men takk uansett.💚 Hovedsakelig etter å ha lest samtalen din med @Maskinfører på de forrige sidene her 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Hovedsakelig etter å ha lest samtalen din med @Maskinfører på de forrige sidene her Takk💚 Ønsker å dele informasjon jeg bærer på! Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Takk💚 Ønsker å dele informasjon jeg bærer på! Det setter vi pris på 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Pal Fungi skrev (7 minutter siden): @Kassettspiller, jeg må si jeg er imponert over hvor kunnskapsrik og velformulert du er for å være såpass ung. Jeg bøyer meg i hatten, som noen sa 😉 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): @MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Mjau 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå