Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Bra vil det vel aldri gå men ☹️ men men det får bare være sånn det er ja det er tungt men nå kommer jo snakket Fru Maskinfører så får vi se åssen det går 🥰

Mange får det bedre av å snakke med noen om dette. Enten til en psykolog eller en nær venn.

Tenker det er helt grusomt. Men du har fått livet på stell virker det som og det er veldig bra!💚

Så var det aldri din feil!❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Mange får det bedre av å snakke med noen om dette. Enten til en psykolog eller en nær venn.

Tenker det er helt grusomt. Men du har fått livet på stell virker det som og det er veldig bra!💚

Så var det aldri din feil!❤️

Ja mange gjør nok det men dessverre så er psykologene med på galskapen og stopper den så stopper inntjeningen deres derfor må systemet holdes i gang ❤️ ja sånn delvis hadde jo en snill far som dessverre er borte 💔 nei det var kommunes feil ikke våres ❤️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja mange gjør nok det men dessverre så er psykologene med på galskapen og stopper den så stopper inntjeningen deres derfor må systemet holdes i gang ❤️ ja sånn delvis hadde jo en snill far som dessverre er borte 💔 nei det var kommunes feil ikke våres ❤️

Håper du kan snakke om dette til fruen. Hjelper for mange.

Finnes fine psykologer også.❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja får snakke med henne om det ❤️ nei det gjør nok ikke det ☹️

DPS er ofte overbelastet og psykologer kan jobbe i mange forskjellige felt. De trenger ikke nødvendigvis traumatiserte personer for å beholde jobben. Mentale helseproblemer kan være knyttet til genetikk og ikke bare miljøfaktorer.

Synd at du ikke har troen på dem.❤️

Men jeg skal snart på øving, så kommer nok til å svare litt senere.

 

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

DPS er ofte overbelastet og psykologer kan jobbe i mange forskjellige felt. De trenger ikke nødvendigvis traumatiserte personer for å beholde jobben. Mentale helseproblemer kan være knyttet til genetikk og ikke bare miljøfaktorer.

Synd at du ikke har troen på dem.❤️

Men jeg skal snart på øving, så kommer nok til å svare litt senere.

 

Ja de er nok det men jeg skal ikke belastes dem det finnes folk som har det verre enn meg som skal få gå dit ❤️ å jasså øving ? 🥰 Kor ? 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja de er nok det men jeg skal ikke belastes dem det finnes folk som har det verre enn meg som skal få gå dit ❤️ å jasså øving ? 🥰 Kor ? 😀

Brannøvelse der jeg bor🔥

Finnes folk som har det ille, men så vurderer fagfolk hvem som trenger hjelpen mest.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Brannøvelse der jeg bor🔥

Finnes folk som har det ille, men så vurderer fagfolk hvem som trenger hjelpen mest.

Å det er det jan🚒🚒👨‍🚒👨‍🚒👩‍🚒👩‍🚒🧑‍🚒🧑‍🚒 ja det finnes mange av dem ja da når nok ikke jeg opp der ❤️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Å det er det jan🚒🚒👨‍🚒👨‍🚒👩‍🚒👩‍🚒🧑‍🚒🧑‍🚒 ja det finnes mange av dem ja da når nok ikke jeg opp der ❤️

Det er nok opp til fagfolket tenker jeg.

Vi fikk prøvd å slukke brann med vannslage og brannslukker!🔥

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...