Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Foreldet?

Uansett så gir jeg deg en klem og jeg tror på deg.❤️

Finnes monstre der ute som ødelegger andre sitt liv!

Nei det var bare det er de følte ingen skyld for skaden som skjedde jeg skulle jo aldri vært tatt hjemmefra så mors søster lagde en avtale med barnevernet for det var egentlig hos min avdøde tante de skulle vært ❤️ tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det gjør det ❤️ har snakket med den pensjonerte dommeren som sa at hadde jeg visst åssen det kom til å gå så hadde jeg dømt annerledes han er pensjonert nå han har sagt unnskyld til meg og pappa 

Lenke til kommentar

@Kassettspiller hus bekymringsmeldingen kom fra mammas søster og ikke fra skole barnehage eller noe sånt de ga mor og far gode skussmål tante behandlet mamma som en slags slave og det ble det jo slutt på når jeg ble født ❤️ og det måtte hu ødelegge da søsteren døde i 1991 og saken falt i 1992 flere advokater mente saken burde legges bort men den gang ei 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Nei det var bare det er de følte ingen skyld for skaden som skjedde jeg skulle jo aldri vært tatt hjemmefra så mors søster lagde en avtale med barnevernet for det var egentlig hos min avdøde tante de skulle vært ❤️ tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det gjør det ❤️ har snakket med den pensjonerte dommeren som sa at hadde jeg visst åssen det kom til å gå så hadde jeg dømt annerledes han er pensjonert nå han har sagt unnskyld til meg og pappa 

Jeg ser stadig unge som ikke har det bra på institusjoner. Det kan være problemer de hadde fra før, men mange får ikke den hjelpen de trenger.

Mina og Mille er to personer som dessverre ikke fikk den hjelpen de trengte. ❤️

Håper at unnskyldningen fra dommeren hjalp.💚

At saker kan blir foreldet er veldig kjipt for flere.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

@Kassettspiller hus bekymringsmeldingen kom fra mammas søster og ikke fra skole barnehage eller noe sånt de ga mor og far gode skussmål tante behandlet mamma som en slags slave og det ble det jo slutt på når jeg ble født ❤️ og det måtte hu ødelegge da søsteren døde i 1991 og saken falt i 1992 flere advokater mente saken burde legges bort men den gang ei 

Utrolig trist. 💔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Jeg ser stadig unge som ikke har det bra på institusjoner. Det kan være problemer de hadde fra før, men mange får ikke den hjelpen de trenger.

Mina og Mille er to personer som dessverre ikke fikk den hjelpen de trengte. ❤️

Håper at unnskyldningen fra dommeren hjalp.💚

At saker kan blir foreldet er veldig kjipt for flere.

Problemet gjøres bare værre på disse institusjonene tro meg jeg har bodd der ❤️ de får hjelpen men ikke den hjelpen de ønsker ja den hjalp jo litt den men skulle hatt erstatning også som dommeren sa 💚 den loven er endret nå 💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Problemet gjøres bare værre på disse institusjonene tro meg jeg har bodd der ❤️ de får hjelpen men ikke den hjelpen de ønsker ja den hjalp jo litt den men skulle hatt erstatning også som dommeren sa 💚 den loven er endret nå 💚

Flere har blitt introdusert til rus der. Flere har rømt og søkt til kjente rusmiljøer og dessverre er det en stor risiko for overdose og utnyttelse av andre.

Flere av dem er mindreårige.💔

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Flere har blitt introdusert til rus der. Flere har rømt og søkt til kjente rusmiljøer og dessverre er det en stor risiko for overdose og utnyttelse av andre.

Flere av dem er mindreårige.💔

Ja det er helt riktig det 💔 pluss en haug av dødsfall 💔☹️ ja de er det 💔 en som jobber i Tønsberg her har tjent seg søkkrik på dette svømmebaseng i hagen og masse luksusbiler 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja det er helt riktig det 💔 pluss en haug av dødsfall 💔☹️ ja de er det 💔 en som jobber i Tønsberg her har tjent seg søkkrik på dette svømmebaseng i hagen og masse luksusbiler 

Det verste er at man ikke får gjort for mye.

Folk sier hva som bør gjøres, men hjelper ikke når riktig tiltak ikke blir tatt i bruk!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Men det går fint med deg nå?

Tenker det må være tungt å ha med slik bagasje..

Bra vil det vel aldri gå men ☹️ men men det får bare være sånn det er ja det er tungt men nå kommer jo snakket Fru Maskinfører så får vi se åssen det går 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...