Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det som blir mest spennende er å strømsette samleskinna for den skjønte ikke jeg noe av ☹️ Har troa på deg! Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mye mulig er fra Byggebolig.no 🤔 mange skulle ikke hatt fagbrev 😉 Veldig skummelt. Faktisk livsfarlig. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tenker det er bra. Men skifter du jobb da? Eller vil du bare ha fagbrevet? Kanskje bli rørlegger når du først er i gang? 😉 Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀 Du har nok lært mye fra andre tenker jeg? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Har troa på deg! Veldig skummelt. Faktisk livsfarlig. ja sånn skal ikke jeg bli tror mange er pengekåte raskest mulig inntjening på kortest mulig tid og dette er resultatet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): ja sånn skal ikke jeg bli tror mange er pengekåte raskest mulig inntjening på kortest mulig tid og dette er resultatet 😀 En dårlig dag på jobb kan ta livet av en hel familie. Helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Du har nok lært mye fra andre tenker jeg? Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀 Jo, men du får hjelp? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): En dårlig dag på jobb kan ta livet av en hel familie. Helt sykt. Ja det skjedde faktisk på natta ☹️ https://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/brann-i-nytt-sikringsskap Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jo, men du får hjelp? Ja jeg gjør jo det 😀 da skal jeg få skru og kjenne tiltrekningen i fingrene og lære og gjøre en god jobb 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det skjedde faktisk på natta ☹️ https://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/brann-i-nytt-sikringsskap 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg gjør jo det 😀 da skal jeg få skru og kjenne tiltrekningen i fingrene og lære og gjøre en god jobb 😀 Jeg klipper håret til en mann og det lærte jeg av Youtube. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg klipper håret til en mann og det lærte jeg av Youtube. Ja men da blir det bra 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja 🤔😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men da blir det bra 😀 Han ble veldig fornøyd så. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 🤔😀 Kan ikke stole på fagfolk heller nå. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Minel Elip B15 Automater Made In Jugoslavia står det her 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Minel Elip B15 Automater Made In Jugoslavia står det her 😀 Bra? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august 2024 Forfatter Del Skrevet 28. august 2024 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bra? Er visst de beste Automatene sier 84 åringer Norge bombet visst fabrikken ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august 2024 Del Skrevet 28. august 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Er visst de beste Automatene sier 84 åringer Norge bombet visst fabrikken ☹️ Det gamle sikringskapet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå