Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det som blir mest spennende er å strømsette samleskinna for den skjønte ikke jeg noe av ☹️ Har troa på deg! Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mye mulig er fra Byggebolig.no 🤔 mange skulle ikke hatt fagbrev 😉 Veldig skummelt. Faktisk livsfarlig. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tenker det er bra. Men skifter du jobb da? Eller vil du bare ha fagbrevet? Kanskje bli rørlegger når du først er i gang? 😉 Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀 Du har nok lært mye fra andre tenker jeg? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Har troa på deg! Veldig skummelt. Faktisk livsfarlig. ja sånn skal ikke jeg bli tror mange er pengekåte raskest mulig inntjening på kortest mulig tid og dette er resultatet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): ja sånn skal ikke jeg bli tror mange er pengekåte raskest mulig inntjening på kortest mulig tid og dette er resultatet 😀 En dårlig dag på jobb kan ta livet av en hel familie. Helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Du har nok lært mye fra andre tenker jeg? Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀 Jo, men du får hjelp? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): En dårlig dag på jobb kan ta livet av en hel familie. Helt sykt. Ja det skjedde faktisk på natta ☹️ https://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/brann-i-nytt-sikringsskap Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jo, men du får hjelp? Ja jeg gjør jo det 😀 da skal jeg få skru og kjenne tiltrekningen i fingrene og lære og gjøre en god jobb 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det skjedde faktisk på natta ☹️ https://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/brann-i-nytt-sikringsskap 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg gjør jo det 😀 da skal jeg få skru og kjenne tiltrekningen i fingrene og lære og gjøre en god jobb 😀 Jeg klipper håret til en mann og det lærte jeg av Youtube. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg klipper håret til en mann og det lærte jeg av Youtube. Ja men da blir det bra 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja 🤔😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men da blir det bra 😀 Han ble veldig fornøyd så. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 🤔😀 Kan ikke stole på fagfolk heller nå. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Minel Elip B15 Automater Made In Jugoslavia står det her 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Minel Elip B15 Automater Made In Jugoslavia står det her 😀 Bra? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bra? Er visst de beste Automatene sier 84 åringer Norge bombet visst fabrikken ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Er visst de beste Automatene sier 84 åringer Norge bombet visst fabrikken ☹️ Det gamle sikringskapet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå