Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det som blir mest spennende er å strømsette samleskinna for den skjønte ikke jeg noe av ☹️

Har troa på deg!

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Mye mulig er fra Byggebolig.no 🤔 mange skulle ikke hatt fagbrev 😉

Veldig skummelt. Faktisk livsfarlig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Tenker det er bra. Men skifter du jobb da? Eller vil du bare ha fagbrevet?

Kanskje bli rørlegger når du først er i gang? 😉

Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Vil bare ha fagbrevet onkel vil ha både maskinfører og elektriker sier han 😀 da kan gå ADK kurs 😀 men men rørlegger er jo ganske fritt så har gjort mye rørarbeid i huset så skiftet ny varmtvannsbereder i Mai den gamle ble 46 år gammel blå OSO tank den nye ble Høiax må få koblet den til bryteren snart midlertidig satt i stikkontakt men må få gammer,n til å tegne opp koblingene for meg 😀

Du har nok lært mye fra andre tenker jeg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Du har nok lært mye fra andre tenker jeg?

Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Nei som huseier må man bare lære seg å gjøre jobben selv kunnskapstørst (Lære faget) sånn som feks i sikringskapet når jeg kommer ut sier de idag skal du koble Automater ja da gjør jeg det da så kan de se etterpå hvor bra det blir 😀

Jo, men du får hjelp?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...